Vill du hitta motivationen igen?
Lite provokativ fråga, men jag tycker inte att svaret känns helt självklart när jag läser ditt inledande inlägg.
Då är det väl läge att uppdatera tråden, Hade en innestående bandag med Caschback gänget och även ledigt den dagen dom skulle köra,
Skicakde in min anmälan och pusslade ihop hojen bäst jag kunde, Tänkte att mysa runt och små gasa kan väl inte skada.....
Efter denna dag så insåg jag vad det var som saknats i livet nästan 2 månader, Jag hade förträngt hur djävla roligt det är att köra hoj, Hur djävla trevligt och roligt det är att träffa alla människor i depån och vilken adrenalin kick det ger.
Efter denna dag på banan fyllde jag en stor påse full med pengar och gjorde iordnnig hojen igen, Löste ut Seniorlicensen,skickade in anmälningsavgiften till SO och Scandinaven open och gjorde debut i R-600..
Lyckades hitta tillbaka till fjolårstiderna i dagens race och var uppe på 7 plats i racen både igår och idag.
Hemma nu så undrar jag istället hur fan man någonsin ska kunna bli fri från detta gift istället........
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |