Hur får man ut en unge?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Lägesuppdatering:

Inatt så ville kärringen kopulera. Jag försökte slingra mig undan, vafan jag vill ju inte stoppa in den där lille lortige grisspenen där min snart högt ärade lille pöjk ska komma ut. Det kan ju bli direkt traumatiskt för honom.
I vilket fall som helst så gick jag med på att pilla lite och sånt och TRO PÅ FAN! Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!

Men nu verkar det ha stannat upp igen. Hon påstår att hon haft sammandragningar ett tag nu men inga direkta smärtor.
Jag börjar misstänka att det hela rör sig om en av årtusendets värsta förstoppningar, och inte alls nån graviditet. Hur funkar det isf? Blir jag underhållskyldig ändå? Bör man döpa en förstoppning?

Jag trodde du hade ditchat den där bruden och var klar med att ta hand om ungen men strunta i henne?

:såjobbigafrågorfårmannärmanfläkerutsittkänsloliviot

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Lägesuppdatering:
Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!

Men nu verkar det ha stannat upp igen. Hon påstår att hon haft sammandragningar ett tag nu men inga direkta smärtor.
Det var inte bara så att lillkillen fick revirkänsla när du stoppade in televinken och försökte kicka dig på pungen?

Bör man döpa en förstoppning?
För greppvänligheten så rekommenderar jag i så fall torrdop. :fakta

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Lägesuppdatering nr 2:

Nu har jag vallat henne upp och nedför en lång trappa här på åsen. Tanten flåsade och gnällde men jag var ihärdig och vek mig inte för varken böner eller mutor. På slutet fick jag hota med att dra ur svångremmen och höjde handryggen i en svepande rörelse för att få upp henne för de sist stegen. Man har ju läst sig till att trappor är ett bra knep.

Sammandragningar och en del gnäll över smärtor kunde noteras men efter att ha kikat i tantsmåbyxorna kunde vi konstatera att det fortfarande inte ramlat ut nån typ av avkomma.

Nu ska jag lägga ikull mig lite i kökssoffan och vila lite medans tanten får göra situps på köksgolvet. När hon e klar med maten ska hon få vila lite medans hon knäskurar golvet. Man vill ju inte ha svettfläckar på parketten! :mattias

Fortsättning följer...

Dominator-Rocks

Guest
Lägesuppdatering nr 2:

Nu har jag vallat henne upp och nedför en lång trappa här på åsen. Tanten flåsade och gnällde men jag var ihärdig och vek mig inte för varken böner eller mutor. På slutet fick jag hota med att dra ur svångremmen och höjde handryggen i en svepande rörelse för att få upp henne för de sist stegen. Man har ju läst sig till att trappor är ett bra knep.

Sammandragningar och en del gnäll över smärtor kunde noteras men efter att ha kikat i tantsmåbyxorna kunde vi konstatera att det fortfarande inte ramlat ut nån typ av avkomma.

Nu ska jag lägga ikull mig lite i kökssoffan och vila lite medans tanten får göra situps på köksgolvet. När hon e klar med maten ska hon få vila lite medans hon knäskurar golvet. Man vill ju inte ha svettfläckar på parketten! :mattias

Fortsättning följer...

Stackars kvinna, kanske vore bra om hon hade några krafter kvar när hon väl skall föda.. :hihi

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Är det bara jag som har lite svårt för det där med att ligga med gravida? Inte för jag gjort det, tror jag. Men jag tror jag skulle ha svårt för att gå igång på det. Visst fattar jag att man måste tömma på 9 månader men det måste man väl inte göra med den gravida?

PS. Jag är inte kräsen i övrigt.

antar de e magen du menar men halå! hört talas om bakifrån :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vet ni säkert att hon är på smällen? Hon kanske bara är väldigt bajsnöding? det har hänt mig flera ånger.:gnissla

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Se till att det inte blir en kommunistunge... Få henne att hålla ihop benen till kl tolv inatt i alla fall.
Sen är det fritt fram för alla sätt du kan komma på. hehe

Dr.Bike

Guest
Lägesuppdatering:

Inatt så ville kärringen kopulera. Jag försökte slingra mig undan, vafan jag vill ju inte stoppa in den där lille lortige grisspenen där min snart högt ärade lille pöjk ska komma ut. Det kan ju bli direkt traumatiskt för honom.
I vilket fall som helst så gick jag med på att pilla lite och sånt och TRO PÅ FAN! Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!

Jag börjar misstänka att det hela rör sig om en av årtusendets värsta förstoppningar, och inte alls nån graviditet. Hur funkar det isf? Blir jag underhållskyldig ändå? Bör man döpa en förstoppning?

Bara om blixten slår ner i "kokosnöten" då den kommer ut, och liv uppstår!
Att det skulle bli en skitunge efter dig, det anade vi ju alla! :D

Vet ni säkert att hon är på smällen? Hon kanske bara är väldigt bajsnöding? det har hänt mig flera gånger.:gnissla

Jomänn, och har sen grankotten behagat komma baklänges med fjällen riktade åt fel håll, så blir det ju inte lättare...
Helst i samband med att man tidigare ätit svinstark mat på en Thaikrog oxå.
Då är lyckan total!

Last edited:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
(låt jag vill ha en synt farsan när jag konfirmerar mig")

Jag kan ge mig fan på att den låten fortfarande rullar på det lokala utestället i Hjo :tungan :arsele

Lägesuppdatering nr 3
Imorse när jag vaknade så hörde jag först ett stön, och sedan ett plums inifrån hemlighuset. Och sedan kommentaren:
-"Åh, det där kallar jag teamwork!"

:näsblod

Jag antar att den bakre förlossningen gick bra iaf. :arsele
Inget spår av yngling dock.

Dark_Messenger

Guest
Jag kan ge mig fan på att den låten fortfarande rullar på det lokala utestället i Hjo :tungan :arsele

Lägesuppdatering nr 3
Imorse när jag vaknade så hörde jag först ett stön, och sedan ett plums inifrån hemlighuset. Och sedan kommentaren:
-"Åh, det där kallar jag teamwork!"

:näsblod

Jag antar att den bakre förlossningen gick bra iaf. :arsele
Inget spår av yngling dock.

Men va fan du är inte lite öppen med vad du skriver.. Tänk på att du skriver en massa intima grejor om en annan person. Även om det är roligt så kanske hon inte uppskattar att du skriver vad hon har för sig på muggen?? Kanske vill din familj att ni ska ha NÅGRA hamligheter kvar.. :näsblod

Jag vet vad JAG hade tyckt iaf. :kulspruta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Har inte du borrat redan? Känns som att det var roten till det onda redan från start, jag köper inte riktigt att -1-1 = +1...

Tänk om..

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Men va fan du är inte lite öppen med vad du skriver.. Tänk på att du skriver en massa intima grejor om en annan person. Även om det är roligt så kanske hon inte uppskattar att du skriver vad hon har för sig på muggen?? Kanske vill din familj att ni ska ha NÅGRA hamligheter kvar.. :näsblod

Jag vet vad JAG hade tyckt iaf. :kulspruta

Hehe hon står bredvid mig och läser med intresse i tråden :)
Tror du på allvar att jag skulle kopulera med nån som över huvudtaget har tillstymmelse till hjärna, sunt förnuft eller hyfs? :hihi

Fan vad du skulle bli allvarlig nu då helt plötsligt. Man blir förbannad! :mad:

Lägesuppdatering nr 4:
Det händer inte ett skit här. Jag behöver mer tips på hur man får ut honom! Kofot?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Den klassiska "dax att kalva Rosa" repet med en pinne i ändan.

Sen kan man å andra sidan förstå den lille gynnaren om han inte vill komma ut,hans enda kontakt med omvärden hitintills har ju varit när pappa har "hälsat på" och det kan ju ge en skev bild av hur livet ter sig på utsidan.

En smal kille som kommer in och hoppar runt och sedan kräks på en är ju inte precise trevligt.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hehe hon står bredvid mig och läser med intresse i tråden :)
Tror du på allvar att jag skulle kopulera med nån som över huvudtaget har tillstymmelse till hjärna, sunt förnuft eller hyfs? :hihi

Fan vad du skulle bli allvarlig nu då helt plötsligt. Man blir förbannad! :mad:

Lägesuppdatering nr 4:
Det händer inte ett skit här. Jag behöver mer tips på hur man får ut honom! Kofot?

Sugkopp, en sån man använder för att få bort stopp i avlopp med !
Dom använde en sån för att få ut mig och se hur det blev:skrämd :2cool

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...