sportbike
Guest
Lägesuppdatering:
Vad du än gör,stå inte framför eldröret när det smäller!
Lägesuppdatering:
Vad du än gör,stå inte framför eldröret när det smäller!
Lägesuppdatering:
Inatt så ville kärringen kopulera. Jag försökte slingra mig undan, vafan jag vill ju inte stoppa in den där lille lortige grisspenen där min snart högt ärade lille pöjk ska komma ut. Det kan ju bli direkt traumatiskt för honom.
I vilket fall som helst så gick jag med på att pilla lite och sånt och TRO PÅ FAN! Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!
Men nu verkar det ha stannat upp igen. Hon påstår att hon haft sammandragningar ett tag nu men inga direkta smärtor.
Jag börjar misstänka att det hela rör sig om en av årtusendets värsta förstoppningar, och inte alls nån graviditet. Hur funkar det isf? Blir jag underhållskyldig ändå? Bör man döpa en förstoppning?
Det var inte bara så att lillkillen fick revirkänsla när du stoppade in televinken och försökte kicka dig på pungen?Lägesuppdatering:
Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!
Men nu verkar det ha stannat upp igen. Hon påstår att hon haft sammandragningar ett tag nu men inga direkta smärtor.
För greppvänligheten så rekommenderar jag i så fall torrdop.Bör man döpa en förstoppning?
Lägesuppdatering nr 2:
Nu har jag vallat henne upp och nedför en lång trappa här på åsen. Tanten flåsade och gnällde men jag var ihärdig och vek mig inte för varken böner eller mutor. På slutet fick jag hota med att dra ur svångremmen och höjde handryggen i en svepande rörelse för att få upp henne för de sist stegen. Man har ju läst sig till att trappor är ett bra knep.
Sammandragningar och en del gnäll över smärtor kunde noteras men efter att ha kikat i tantsmåbyxorna kunde vi konstatera att det fortfarande inte ramlat ut nån typ av avkomma.
Nu ska jag lägga ikull mig lite i kökssoffan och vila lite medans tanten får göra situps på köksgolvet. När hon e klar med maten ska hon få vila lite medans hon knäskurar golvet. Man vill ju inte ha svettfläckar på parketten!
Fortsättning följer...
Är det bara jag som har lite svårt för det där med att ligga med gravida? Inte för jag gjort det, tror jag. Men jag tror jag skulle ha svårt för att gå igång på det. Visst fattar jag att man måste tömma på 9 månader men det måste man väl inte göra med den gravida?
PS. Jag är inte kräsen i övrigt.
Lägesuppdatering:
Inatt så ville kärringen kopulera. Jag försökte slingra mig undan, vafan jag vill ju inte stoppa in den där lille lortige grisspenen där min snart högt ärade lille pöjk ska komma ut. Det kan ju bli direkt traumatiskt för honom.
I vilket fall som helst så gick jag med på att pilla lite och sånt och TRO PÅ FAN! Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!
Jag börjar misstänka att det hela rör sig om en av årtusendets värsta förstoppningar, och inte alls nån graviditet. Hur funkar det isf? Blir jag underhållskyldig ändå? Bör man döpa en förstoppning?
Vet ni säkert att hon är på smällen? Hon kanske bara är väldigt bajsnöding? det har hänt mig flera gånger.
(låt jag vill ha en synt farsan när jag konfirmerar mig")
Jag kan ge mig fan på att den låten fortfarande rullar på det lokala utestället i Hjo
Lägesuppdatering nr 3
Imorse när jag vaknade så hörde jag först ett stön, och sedan ett plums inifrån hemlighuset. Och sedan kommentaren:
-"Åh, det där kallar jag teamwork!"
Jag antar att den bakre förlossningen gick bra iaf.
Inget spår av yngling dock.
Men va fan du är inte lite öppen med vad du skriver.. Tänk på att du skriver en massa intima grejor om en annan person. Även om det är roligt så kanske hon inte uppskattar att du skriver vad hon har för sig på muggen?? Kanske vill din familj att ni ska ha NÅGRA hamligheter kvar..
Jag vet vad JAG hade tyckt iaf.
Hmm, vari ligger bekymret?
Hehe hon står bredvid mig och läser med intresse i tråden
Tror du på allvar att jag skulle kopulera med nån som över huvudtaget har tillstymmelse till hjärna, sunt förnuft eller hyfs?
Fan vad du skulle bli allvarlig nu då helt plötsligt. Man blir förbannad!
Lägesuppdatering nr 4:
Det händer inte ett skit här. Jag behöver mer tips på hur man får ut honom! Kofot?
Sugkopp, en sån man använder för att få bort stopp i avlopp med !
Dom använde en sån för att få ut mig och se hur det blev
Använder hon inte plumspapper?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |