hur fördriva lördagsnatten i stockholm?

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
tips om partaj/nattöppet cafe/midnattsbio eftersom jag kommer in vid ettiden inatt och ska vidare vid 9...

oanständiga förslag fran cheyer välkomna :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Snacka med IronMike...de skulle tydligen ha nåt utomhusparty ikväll med en massa hojåkare, brudar, dragspel och jufsjufs i buskagen. Man behöver ju inte kröka för att garva åt andra som gör bort sig :D

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Åker du med tåg kommer du ju upp på plattan.
Där kan du hänga med emos på emotrappan. Riktigt sjysta människor och väldigt sociala. Tänk bara på snedlugg+tuperat hår bak på huvudet, tighta jeans och tight svart tröja. Gärna en palestinasjal och många svarta armband också.^__^
Glöm inte musiken heller! Ladda med Tokio hotel, AFI, Brokencyde... Favorit med sistnämnda grupp är ju true love.;D

emo är bäst!<3<3<3<3<3

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Åker du med tåg kommer du ju upp på plattan.
Där kan du hänga med emos på emotrappan. Riktigt sjysta människor och väldigt sociala. Tänk bara på snedlugg+tuperat hår bak på huvudet, tighta jeans och tight svart tröja. Gärna en palestinasjal och många svarta armband också.^__^
Glöm inte musiken heller! Ladda med Tokio hotel, AFI, Brokencyde... Favorit med sistnämnda grupp är ju true love.;D

emo är bäst!<3<3<3<3<3

Ja, hela emogrejen låter verkligen underbar! Den innehåller allt som en dålig tonårsfolkölsfylla innehöll, minus folkölen. Vem saknar inte den tiden?! :rofl

Jag har varit djupt inne i lustiga subkulturer, men när emokidsen började dyka upp var det fanimig så man fick klia sig i skallen. Kanske det som är början på det tuperade? För mycket :va sprider smittan? Till och med gothfolket är ju rätt skoj överlag, men när det kombinerades med Kristoffer Popoffer och blev emo så var det ingen lyckad korsbefruktning. In igen och gör om!

oanständiga förslag fran cheyer välkomna

Man skulle fan blivit lesbisk medan man var singel så man hade kunnat säga så utan att bli lynchad. :D

(Ja, jag är medveten om de praktiska problemen med den saken.)

Marsian:
Gissa vem som var på pride i San Francisco häromveckan? :tungan

Last edited:

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Emo är ju det bästa som finns.^^ Jag håller stenhårt fast vid mitt tips om att du ska hänga på emotrappan!;D

Det finns tyvärr emokids som förstör för andra emos genom att vara typ fejkemo. Men riktiga emos är snälla, sociala och kanske något speciella..^^

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Nån som har ironmikes mobil PMa mig. Annars blir det sitta på nattcafé och kolla scrubs på datorn...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy