Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Används hjälmen eller är det bara ”prydnad”?
Aldrig fel att bli upplyst, även om det innebär att man blir satt på pottkanten (haha).Handlar ju egentligen inte om hur man sitter ner o skiter utan efteråt. Dvs om man har locket stängt eller öppet när man spolar som bekymret börjar. Finns ju många stora studier på detta med bajspartiklar i luften i olika rum, kan länka en som tar upp olika studier: https://www.self.com/story/toilet-plume-poop-spray
MEn om man inte orkar läsa så saxar jag detta: " Dr. Watkins says. (The study on C. difficile, for example, found that concentrations of this bacteria in the air were 12 times higher when the toilet lid was up vs. down.)"
Finns ju mycket värre saker vi andas in dagligen iof =) SÅ det jag ville säga är att JA det finns bajspartiklar i luften i ett badrum flertalet ggr per dag.
Gött att du tog det utan o bli kränkt =) HAHAHAH ja detta va sjukt OT men ändå en liten rolig skitsak! =)Aldrig fel att bli upplyst, även om det innebär att man blir satt på pottkanten (haha).
Verkar dessutom som att hjälmar med skit på utsidan är det lilla problemet, jämfört med våra tandborstar:
Faecal matter found on more than 60% of toothbrushes in shared bathrooms
Faecal matter found on more than 60% of toothbrushes in shared bathroomsguardian.ng
Och jag som har lovat mig själv att inte diskutera skitsaker på onlineforum. Vilken epic fail ?
Med den vetskapen är det ju schuukt ofräscht att ha handdukar som man torkar sig med efter att ha tvättat händerna.Handlar ju egentligen inte om hur man sitter ner o skiter utan efteråt. Dvs om man har locket stängt eller öppet när man spolar som bekymret börjar. Finns ju många stora studier på detta med bajspartiklar i luften i olika rum, kan länka en som tar upp olika studier: https://www.self.com/story/toilet-plume-poop-spray
MEn om man inte orkar läsa så saxar jag detta: " Dr. Watkins says. (The study on C. difficile, for example, found that concentrations of this bacteria in the air were 12 times higher when the toilet lid was up vs. down.)"
Finns ju mycket värre saker vi andas in dagligen iof =) SÅ det jag ville säga är att JA det finns bajspartiklar i luften i ett badrum flertalet ggr per dag.
Jag tvättar handdukar betydligt oftare än inredningen i hjälmen.Med den vetskapen är det ju schuukt ofräscht att ha handdukar som man torkar sig med efter att ha tvättat händerna.
Hur många här tar med sig mobilen in på muggen o läser FB medan skinkorna fladdrar??Jag tvättar handdukar betydligt oftare än inredningen i hjälmen.
Jag rengör min mobil betydligt oftare än jag tvättar inredningen i hjälmen.Hur många här tar med sig mobilen in på muggen o läser FB medan skinkorna fladdrar??
Och hur många tvättar mobilen?
Var ute och körde hoj till sent igår och ser till min förvåning (glädje) att diskussionen fortgår och att ämnet inte är slutdiskuterat. Nu ska jag läsa upp på muggen med mobilen i högsta hugg.Hur många här tar med sig mobilen in på muggen o läser FB medan skinkorna fladdrar??
Och hur många tvättar mobilen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |