Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
~Settan~ skrev:2561926De små räliga tycker iallafall om rödvin -har jag fått erfara ikväll! Jag har på en timme fiskar upp fyra simmande fyllon från glaset.
Dammsugade upp säkert 20 innan idag. Begriper inte var de kommer från. Men vill man bli av med dem är det bara att ta ett glas rödvin!![]()
Lam-Kaka skrev:2560809Fixa en skål med vinäger + diskmedel...Vinägern gör så de dras till skålen, diskmedlet gör så de fastnar. Vill du gå ännu längre kan du också blanda i honung.
jocke i köping skrev:2562009om dom hann ner i ditt glas så dricker du för långsamt ,,, eller så har du ohyggliga mängder av flugor ,,, blääää för flyes
UrbanTiger skrev:2562284Nu har jag inte läst hela tråden men har du fått flugor på bananen så är det ganska länge sedan du borrade, va![]()
~Settan~ skrev:2562295På fråga ett svarar jag " a ja" med tillägget att jag fyllde på glaset liiiiite (är ju söndag!), gick från vardagsrummet till köket. En promenad på ca 5 meter, då hade tre hunnit störta bara där. På fråga två svarar jag "ja".![]()
jocke i köping skrev:2562457de kanske va dåligt vin(därav döda bananisar) ,, var du väldigt bakis när du vaknade ??
~Settan~ skrev:2561926
Dammsugade upp säkert 20 innan idag. Begriper inte var de kommer från. Men vill man bli av med dem är det bara att ta ett glas rödvin!![]()
Linusp3 skrev:2561101Ett glas med lika delar vinäger och vatten + en droppe diskmedel.
Dödar alla på ett par dagar.
R2 skrev:2561907hårdrocksflugor heter det ju
Pallas Athena skrev:2564128Du gav mig just en anledning att inte diska.
![]()
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning