Hur fan kan man bli så här dum i huvudet?

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Fan vad hemskt! Jag förstår inte hur man kan göra så! Den personen som har gjort detta måste på något sätt känt den personen som hade "dött" i busskraschen och verkligen hatat honom så mycket så att han gör så där.

IRON90

Topplocksras
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
XJR1300-02
Hur i helvete kan man göra något sådant? Killen måste vara en komplett idiot eller i alla fall ha en grymt sjuk humor. Fy fan....

Jag håller med vem som än nämde det, skriken är hjärtskärande...jag var tvungen att stänga av efter 2 minuter...

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men hörrni, tänk vad glada dom blev sen där det visade sej vara på såssas. Man kanske skulle ha någon som ringer och levererar chockbesked i tid och otid bara för att man ska kunna få smaka på glädjens sötma efteråt. Bara man inte kolar i järtattakk i det första skedet...

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
I annat fall så är ju faktiskt handlingar offentliga. D.v.s att man kan hämta ut dom för att läsa själv. Det finns givetvis vissa begränsningar under t ex en pågående förundersökning osv. Just i detta fall vet jag inte men det kan också vara en förklaring.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Dom har ju väldigt låga nivåer av empati jallafall kan man ju fastslå.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Det står i artikeln att nöthjärnan själv spelat in samtalen och sedan lagt ut på nätet. Det är så polisen fått sitt bevismaterial.

Om inte personen ifråga redan låg under misstanke om nåt och hade sin telefon avlyssnad av polisen så är väl chansen i princip obefintlig att det är nån annan än han själv som spelat in.

Edit: Hur blev det med lagarna kring avlyssning förresten? Är det tillåtet öht? :va

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det står i artikeln att nöthjärnan själv spelat in samtalen och sedan lagt ut på nätet. Det är så polisen fått sitt bevismaterial.

Om inte personen ifråga redan låg under misstanke om nåt och hade sin telefon avlyssnad av polisen så är väl chansen i princip obefintlig att det är nån annan än han själv som spelat in.

Edit: Hur blev det med lagarna kring avlyssning förresten? Är det tillåtet öht? :va

Om en av parterna är med på det är det gront. Dvs om Jag pratar med någon telefon kan Jag pela in det utan motpartens medgivande.

Dominator-Rocks

Guest
Sjukt obehagligt! :(

:mad: Hoppas människan i fråga *********** inom en snar framtid.

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Hade en polare som lyckades lura i sin syster att deras mor var död, vilket hon givetvis inte var.. Det blev till att flytta hem till en polare ngn vecka så hemmafronten fick kyla ner sig lite..

Jättekul när han ser tillbaks på sitt liv o endel beslut som kanske inte var jätte genomtänkta.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Ok.

I ett fall där man har förövarens röst på band är det väl en glimrande och känd metod att lägga ut det i tex "Efterlyst" eller tex på Polisens hemsida. För att få in tips. Sedan har det väl som så mycket annat hamnat på YT.

Är det inte så enkelt att det är busringarna själva som spelat in det för att sedan lägga ut på nätet?

I och för sig, tänkte inte på det.

_teSSan_

Guest
Det där önskar man inte ens sin värsta ovän... Fy fan. Kan inte tillräckligt fula ord för att veta vad man ska kalla en sån idiot.
Man blir bara helt mållös...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...