Hur fixar man backstagepass?????

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Har alltid undrat hur man fixar backstagepass???? Skall på maiden imorgon och undrar hur folk får tag på backstagepass så att dom får träffa stjärnorna oxo, nån som vet????

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Det finns ju lite olika sätt och ofta lite olika typer av pass.

Antingen jobbar man, ställer upp i någon fånig tävling (i bland lottar dom ju ut lite pass), känner någon som arragerar vad det nu är man vill ha pass till eller har helt enkelt en osannolik tur och får ett utan anledning! :tummenupp

Det enda jag har erfarenheter ifrån är egentligen festivaler, där brukar man dela upp passen i A, AA & AAA. A brukar ge tillträde till typ backstage baren/-er :öl och lite sånna områden. AA brukar ge tillträde till samma som A + bakom & på scener (gäller oftast bara en scen om det finns flera). AAA ger tillträde till allt!!! :öl :tummenupp :rock

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
faaaan jag vill ju träffa Maiden.....får fixa peruk o ett par feta vattenballonger.....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kanske skulle man raka ansiktet oxo då, hehehehe

allvarligt gubbs, jag måste backstage imorgon. Första gången jag hörde Maiden var precis när dom släppt number of the beast. Gick in i en radioaffär o hörde låten spelas på radio. Visste ej vilka gruppen var, men jag gick o nynnade 666 i flera dar innan jag fick reda på vilken grupp det var. Tror jag var 11-12år då, och Maiden var min inkörsport till Hårdrocken. Sen den dagen så har dom vart No1 för mig, har lyssnat på massa annat men dom är o kommer förbli mina största idoler. Jag bara måste in o träffa dom......vem vet, det kanske e sista gången dom är på turné....

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
vad ska du säga om du träffar dom då?? :) du kommer ju få spel och pussa på dom osv,byt till dig ett BS pass mot din hoj,finns säkert nån som vill byta :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag träffade Maiden i lördags i Burgum i Holland. Bruce Dickinson är fan inte stor i verkligheten.

Angående backstagepass på Stadion så är det EMA Telstar som arrangerar och det är i princip omöjligt att få tag på backstagepass om du inte har väldigt goda kontakter. I slutändan är det dock alltid Iron Maidens turnépersonal som bestämmer vilka som får eller inte.
Du är ju inte ensam om att vilja ha backstagepass. Tyvärr får du nog nöja dig med en bra konsert.

V-Twinner

svart båge ska det va
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
TL1000R 99:a
ska själv dit med några polare varav 2 har backstage-pass eller vetefan riktigt vad dom har dom får röra sig fritt bakom scen hursomhelst arrangörspass typ ska försöka låna ett hehe
Maiden har man ju vuxit upp med :rock :rock :rock

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
jadu jag+3 polare köpte biljetter till metallica under det glada 90-talet, min mor tillåter mig ej åka på spelningen så jag säljer biljetten till en annan polare.

på dagen D ringer polarna helt i extas och skriker att dom har backstagepass jag har fortfarande en klump vrede i mig efter det.

Metallica´s turne manager hade sett killarna irra runt globen några timmar innan spelningen och klev fram och sa "hi guys wanna go backstage with metallica ?"

så fixar man backstagepass, eller så har man stora bröst

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jag knu--ar vem som helst och klart jag pussar på dom om jag träffar dom.....ni fattar inte, jag tycker dom e det bästa som finns trots att jag är 31 år och skall vara mogen så blir jag helt utflippad när jag hör dom.....

Henken

Guest
Jag gjorde mitt specialarbete om Maiden när man var glad,ung (yngre) och gick i skolan.
MVG :fakta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...