Hur fort faller tvålen?

Jag vart fö. fascinerad att det på ett forum med så låg medelålder som SH fanns så många som inte använder flytande tvål :va

Svaret finner du i denna tråd, som främst tack vare tIgGeRs inlägg är minst lika klassisk som tutlurartråden och silvertejpsföljetongen.

Finsk tjärtvål FTW!

Den ska man helst stoppa i en plastpåse som värms i en burk med varmt vatten innan man använder den! (eller ta med in i bastun)

Men man luktar gott efteråt.

Var får man tag på sån? :va

Last edited:
Svaret finner du i denna tråd, som främst tack vare tIgGeRs inlägg är minst lika klassisk som tutlurartråden och silvertejpsföljetongen.

Var får man tag på sån? :va

Just f-ing google it!

Det finns massor av nätshoppar som säljer tjärtvål.

Dom flesta är dock inte äkta, utan typ vanlig tvål med tjärdoft, vilket kan vara gott nog!

En riktig tjärtvål kan man använda för att ta bort hårväxt med, då den är segsträv till konsistensen.
Tjärtvålar lånar man inte ut, man vill veta att dom små krulliga håren som sitter fast i tvålen är ens egna...

Tjärtvålar är bra mot eksem och psoriasis också!

Just f-ing google it!

Det finns massor av nätshoppar som säljer Stjärtvål.

Dom flesta är dock inte äkta, utan typ vanlig tvål med tjärdoft, vilket kan vara gott nog!

En riktig Stjärtvål kan man använda för att ta bort hårväxt med, då den är segsträv till konsistensen.
Stjärtvålar lånar man inte ut, man vill veta att dom små krulliga håren som sitter fast i tvålen är ens egna...

Stjärtvålar är bra mot eksem och psoriasis också!

Jag rättade till dina stavfel... :rolleyes:

Fan också!!!

Och jag som aldeles strax tänkt lägga mig och sova så snubblar jag in i denna tråd... HUr fan ska jag nu kunna sova?
Kommer vakna kallsvetig, med hjärtklappning och ångest och med en röst som ekar i huvet "Du tappar väl inte tvålen, tappa inte tvålen" och en hel del otäcka bilder som etsat sig fast på min näthinna....

VARFÖR VILL MAN VETA HUR FORT EN TVÅL FALLER I DUCHEN??????????????

Jag är ledsen men jag kan inte koppla det till annat än nåt perverst!

Det är inte hastigheten ner som är problemet,det är hur lång tid det tar att få upp den! :fakta för alla inblandade...

Henrik

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...