Solid snake skrev:Ja med dina gamla däck som hade stelnat till plast så är det ju inte så lätt när plasthjulet börjar spinna vid gaspådrag.
Har fan 5-6 milimeter kvar på både fram och bak, kom på nåt bättre
Solid snake skrev:Ja med dina gamla däck som hade stelnat till plast så är det ju inte så lätt när plasthjulet börjar spinna vid gaspådrag.
Spiken skrev:Strypt genom att stänga av ypvs:n? Skulle inte riktigt tro det. Kolla istället avgasröret om det inte sitter någon bricka där.
cRoC skrev:Har fan 5-6 milimeter kvar på både fram och bak, kom på nåt bättre
NatoN skrev:Brukar det inte vara så på tzr?
nicke skrev:trimmad? vitt jag vet så är den bara ostrypt...
Spiken skrev:Strypt genom att stänga av ypvs:n? Skulle inte riktigt tro det. Kolla istället avgasröret om det inte sitter någon bricka där.
mätaren är ingen glädjemätare, jag vet inte hur fort den toppar som mäst därför mätaren kan lika järna inte vara "synkad" eller vad man ska kalla den efter mätarens stopp på 160km/h, men den fortsätter höja till "n" ett på mätarens botten... (som jag sa förut, ni med tzr förstår vad jag menar om ni tittar på mätaren) jag ska ta o mäta den ordentligt senare i helgen så att jag får ut ett vettigt och nästintill exakt svar...Fluxir skrev:den är trimmad.
eller så har du glädjemätare.
den gör inte 180 original.
nicke skrev:mätaren är ingen glädjemätare, jag vet inte hur fort den toppar som mäst därför mätaren kan lika järna inte vara "synkad" eller vad man ska kalla den efter mätarens stopp på 160km/h, men den fortsätter höja till "n" ett på mätarens botten... (som jag sa förut, ni med tzr förstår vad jag menar om ni tittar på mätaren) jag ska ta o mäta den ordentligt senare i helgen så att jag får ut ett vettigt och nästintill exakt svar...
jo jag tycker det är konstigt me... :kocko men vafan ska jag säga? vill ni att jag ska ljuga och säga att den går i 150km/h som alla andras eller ska jag vara ärlig?...uggla skrev:Vad är det för exemplar på hojen du har då? Din går 180, medans alla andras går runt 150..
nicke skrev:jo jag tycker det är konstigt me... :kocko men vafan ska jag säga? vill ni att jag ska ljuga och säga att den går i 150km/h som alla andras eller ska jag vara ärlig?...
NSR_ERnsT skrev:min går 150 ostrypt utan något trim... med alla kåpor kvar...
PollySmurf skrev:
Jonne_boy skrev:Ca 164 på mätaren
lite över 150 ärlig fart...
Ostrypt och viktioptimerad med lätt förare
Fluxir skrev:en TZR gör 150 utan problem ostrypt, men dock undrar ja oxå lite.. heter ju NSR_ernst
Solid snake skrev:Att du har 5 - 6 mm kvar förhindrar inte att det blir gammalt.
PollySmurf skrev:Hehe, Fluxir jag menade inte det, trodde han hade en NSR... Kolla på namnet
Detta va ju innan jag bytte til mini mini skylt ála Mavve ((Mavve Orginal)Mavve skrev:Trodde din gjorde minst 200 efter du bytat skylten
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|