Menar du kurvan i slutet på långrakan på Anderstorp? Isf borde du plugga på din geometri lite, den kurvan är på sin höjd 85 grader Om du inte menar karusellen, men håller du 270 in i den så blir jag klart impadHaha, det är inte köra fort som är läskigt, det är inbromsningen som ska ske på 100-200 meter efteråt, för att det svänger 270 grader. Det kan få vem som helst att lägga lite spår i kalsongerna.
Menar du kurvan i slutet på långrakan på Anderstorp? Isf borde du plugga på din geometri lite, den kurvan är på sin höjd 85 grader Om du inte menar karusellen, men håller du 270 in i den så blir jag klart impad
350,5 kmh på björkvik flygfält mätt med v box
268kmh på is i orsa
Du har aldrig toppat en Ford Fiesta 1.4, det hör ju jag det! Då snackar vi dödsångest Att se hastighetsmätaren var inte största problemet, att hitta vindrutan i allt skakande var desto svårareMed bil känns det det fullständigt odramatiskt att köra fort. Och då snackar jag om helt vanliga standardbilar...
Hur fort kändes det att det gick?350,5 kmh på björkvik flygfält mätt med v box
Har ingen aning vad det satt för motor i den fiestan jag hyrde, men 180 i mätarfart lyckades jag komma upp i, i en lång nedförsbacke. Visst märktes det att det gick lite fortare än vad bilen är konstruerad för, men dödsångest är lite å ta i.Du har aldrig toppat en Ford Fiesta 1.4, det hör ju jag det!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|