Hur fort kör vi (R600) på Falken i år?

Jag kommer köra såhär fort på Falken(R600) i premiären...


  • Antal röstningar
    0

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
Ja eftersom jag aldrig har kört där så lär det gå bedrövligt långsamt, går ju inte ens fort på banor man kan :mad:
 

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
ZX-10R
Magnus skrev:
Låter bra :tummenupp (Fast jag tror att Björne mörkar sin form med att sikta på 51:eek:r)
iofs, nu har ju en ny hoj o åka på dessutom....undra om den är lika snabb i starten som den gamle var? :hihi
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
Jag slänger in en 51:a kommer inte ihåg hur sakta det gick förra året :va Vidare vet jag inte ens om jag kommer vara där, men i huvet har jag nog gjort stadiga 47:eek:r :tummenupp Men kommer ”Bratet” Pelle-b så åker jag lika fort som han förutom på sista då jag kör om :hihi

björn

Dream on boy..... :tomten
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Satana perkele! Jag trodde man skulle hamna på pallplats om man lyckades med ett par 48:eek:r. Men nu ser det ut som man skall vara glad för tio-i-topp.
Efter 49.2 förra året, en 15:e plats efter 2(!) visiter i grusfållan, är jag riktigt sugen på denna tävling. Att det dessutom är sveriges häftigaste bana där det verkligen krävs lite hår på bröstet (där gick chansen upp i rök för Björn E! :tuttar ) gör det ju bara ännu mer spännande. Får väl sikta på en låg 48 så kanske det kan bli top-8 i alla fall.
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle B skrev:
Dream on boy..... :tomten


söjjöö jag körde visst 51.5 och då hadde jag aldrig sett banhelvetet. Så jag borde kunna ta 2 sec bara genom att jag slipper åka genom skåne för att jag inte hittar dit :D sen tar jag nog kanske någon liten 10:del till om jag skulle få se ditt fula tryne :7peta .


björn
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då. :hihi
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Penguin skrev:
Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då. :hihi

:rofl

Tack för att du muntrar upp mig så här må måndagsmorgonen :tummenupp
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Penguin skrev:
Jag har aldrig kört på Falken då jag hoppade denna tävling ifjol, men jag siktar väl på att spöa Pelle, Björne och Magnus då. :hihi
:arsele :arsele :arsele

björn.e skrev:
Jag håller fullständigt med :hej .

Föresten behöver du inte bry dig om pelle_brat han kan inte hålla sig på asfalten på den banan :rofl

björn

Nu förstår jag inte vad du menar.....
 

Bifogat

  • Grus falken Pelle.jpg
    Grus falken Pelle.jpg
    44.6 KB · Visningar: 71
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top