Samma här. Möjligheten att se poängen försvann för någon dag sedan.Kan du fortfarande se ditt saldo? Mitt har iaf försvunnit. Eller så måste jag ha skrivit ngt riktigt minuspoängsgenererande
Poängen på mitt konto tycker jag är ganska ointressant. Däremot är det intressant att se om ett inlägg blivit betygsatt och det kan vara lite svårt då det bara är de åtta senaste som listas (jag har inte sett någon möjlighet att ändra antalet). Åtta poster kan rulla förbi snabbt i betygssättningen."Saldot" eller poängen är borttaget då DET i sig inte är syftet. Fortfarande så är tanken bara att inläggen i sig skall ha poängsystemet för vad läsare av inlägget tyckt. Inget mer än så.
Poängen på mitt konto tycker jag är ganska ointressant. Däremot är det intressant att se om ett inlägg blivit betygsatt och det kan vara lite svårt då det bara är de åtta senaste som listas (jag har inte sett någon möjlighet att ändra antalet). Åtta poster kan rulla förbi snabbt i betygssättningen.
Den listan går ju att öppna och stänga, kanske är det möjligt att göra en funktion där man kan öppna ännu fler poster än de åtta i standardlistan?
Håller fullständigt med, tillbaka med poängen då det var skitlätt att se om man fått ris eller ros nånstans, man behövde bara kolla om siffran ändrat sig, alltså- ge oss mera poäng!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|