Hur går det på Cartagena?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
En vacker dag när jag inte har några vänner kvar och skiter i allt så kan jag börja snacka skit och inte bry mig om sårade känslor osv. lol Nädu. Den nakna sanningen är ju att det inte gick som det skulle och att jag inte är orsaken...


men varför ska du??? sitat " aldrig mer låna nån annans hoj" slut sitat ???
 

tobbe #11

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
RMZ450
En vacker dag när jag inte har några vänner kvar och skiter i allt så kan jag börja snacka skit och inte bry mig om sårade känslor osv. lol Nädu. Den nakna sanningen är ju att det inte gick som det skulle och att jag inte är orsaken...

Trist att det inte funkade. Kan bara säga att du inte är ensam i eländet, mitt drivaxellager gav upp på tisdagen så då var det slutkört för min del med.
 

nIKOLa

www.nikorace.com
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Östermalm
Hoj
Yamaha R1 2009
Vad otrevliga alla är då.

Ska detta forum få någon sorts "respekt" utåt måste alla förbättra sig och visa bättre hänsyn till andras åsikter.

Har ni något personlig, ta det via PM. Hela Sverige behöver inte läsa att ni inte tycker om varandra.

När ska du lägga upp filmen da ? :D Vill se lite av mina kurvtagningar etc.. :) Skulle va kul om du fick upp filmen innan nyår :tuttar :tuttar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2835449 När ska du lägga upp filmen da ? :D Vill se lite av mina kurvtagningar etc.. :) Skulle va kul om du fick upp filmen innan nyår :tuttar :tuttar
lovar! innan nyår!! :D

fick influensan och nu får bara en massa skit o ta hand om o allt går .. *tycka synd om* :lol ... nädu. Imorgon eller nått.
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Hur gick det för dig då? :)

Cartagena gick sakta... Men nu på Valencia gick det mycket bättre, första dagen va det storm och hagel men igår hade det mojnat lite och 41.7 som bäst. Men nu ser jag fram emot race!! :)

lovar! innan nyår!! :D

fick influensan och nu får bara en massa skit o ta hand om o allt går .. *tycka synd om* :lol ... nädu. Imorgon eller nått.

Klarade ni er hela vägen hem utan några smällda däck på sprintern? :tungan
Tack för dem proffsigt tagna pose bilderna förresten :tummenupp
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24

Klarade ni er hela vägen hem utan några smällda däck på sprintern? :tungan
Tack för dem proffsigt tagna pose bilderna förresten :tummenupp

Fick lov att byta ut däcken... det var redan en massa punkteringshål i dom.

Det går väl inte ta några dåliga bilder på en så stilig gosse som dig? :D :näsblod :arsele

Kört hårt!
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Bilder??

Tjena. jag vet att det var en massa fotografer på plats i Cartagena som man kunde köpa bilder av. Nu köpte jag inga bilder klantigt nog som jag nu i efterhand vill ha.

Någon som vet i fall man kan få tag på dessa fotografer på nått sätt? E-mail eller nått sånt. Eller det kanke tom är någon här som tagit bilder. Hör gärna va er så fall..

MVh Jonas
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Var in och kikade på www.js-racing.se. Kul att se att du uppdaterar så flitigt med nyheter. Kul att läsa hur det var i Cartagena, trevligt att drömma sig bort lite. Lycka till i sommar!

Hehehe man tackar.
Det var som en dröm där nere faktiskt. Man vart sjukt trött på kvällen så nyheterna blev bara kortare och kortare haha..
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hehehe man tackar.
Det var som en dröm där nere faktiskt. Man vart sjukt trött på kvällen så nyheterna blev bara kortare och kortare haha..

fint med nyheter sånt är kul jävligt proffsigt :tummenupp :tummenupp

Och nu vet vi ju varför swedie aldrig ska låna en hoj igen :D :D tråkigt men sånt som händer :)
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Har inte hunnit luska ut hur det går på Sundbys läger nu nere på Cartagena. Nån som hört nått? Janne Hanson är nere igen och kör på en annan hoj visst.

Sen är Zuber å Rille på väg till Pannonia-ring. Stenberg, Backlund och Krille borde vara på väg till Ledenon nu.
 
Last edited:

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Men på allvar tror verkligen någon här att han skulle slå Janne Hanson om han vrider på rullen??? :D

Tydligen...

NSB33:s kommentar må förefalla förhastad och en smula arrogant men är inte utan poäng. Jan Hanson har regelbundet kört ifrån Barry Veneman i holländska, kvalat 5:a på Assen i VM samt tagit ett flertal topp-tio placeringar i VM. Känns inte som en högoddsare att han kommer köra betydligt fortare så småningom.

Vad säger du idag?

Det jag har hört är att Cällis åkte med sin hoj helt orginal rör dämpare kåpor allt org kan va en liten förklaring....
Hur gick/går det för lilla Alex?

Möjligen en liiiiiten förklaring... ;)

Kan bekräfta att Janne Hansson körde med en helt standard hoj. Med STD Däck!! På 1,38-39 tider...

Kör haan fortfarande helt std? :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top