hur går det till att kicka speglar????

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Alternativt efter du öppnat dörren:
Använda semestergasen på hojen och smyga in i baksätet medan hojen rullar jämte. Sen surprise ollar du personen på kinden och flyr tillbaka till hojen och drar!! Tar tillräckligt med tid för han att fatta vad han blivit utsatt för (du hinner fly), sen kör han i diket av skammen det framkallade :banana

Eller varför inte en naturlig avgjutning i gummi av sin egen eregerade svällkropp? Monterad på pinne åker du upp jämsides, håller upp den så han ser den, varefter du petar med den på hela bilen.

Den som är seriös samlar upp frugans mensblod i vattenballonger och slänger på huven.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
nunchucks ftw. lätta o bygga o funkar nog utmärkt, sen om man kör en grön ninja så kan de skapa en viss image(Teenage mutant ninja turtles) :tungan

:D:D

Lite bromsolja på huven och lacken släpper innom 3-4tim!
Behöver inte vara mycket vätska för bra resultat!

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Aaah nu förstår jag vart jag ska göra av KetTingEN! Tack för din fina instruktionsvideo wdac, verkar vara lite dålig kvalité på kameran där i den andra bara :tungan.

Eller så kan man ju ha en kompis på bönpallen som hoppar av i farten och ställer sig på bilens motorhuv och hoppar tills bilisten förstår att han gjort fel. Visserligen får man väl förse kompisen med taxipengar så han kan ta sig hem efteråt, men det kan det vara värt.

Varför inte lägga en kabel när han ändå håller på, så kan man ju glida upp lite snyggt vid sidan sen så polaren kan hoppa på igen ;)

Hehehe, så jävla klockren tråd dn-L den där bilden gjorde min dag, HAHA!

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Sparka speglar och krossa sidorutar är för mesar! Jag brukar skruva loss hjulbultarna på bilarna istället. Det är lite mer sport då det är lite pilligt att få på fälgkorset på bultarna i 110 km/h. Men den förvånade minen på bilföraren när fälgen sticker iväg är obetalbar !

:hojraket

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Alternativt efter du öppnat dörren:
Använda semestergasen på hojen och smyga in i baksätet medan hojen rullar jämte. Sen surprise ollar du personen på kinden och flyr tillbaka till hojen och drar!! Tar tillräckligt med tid för han att fatta vad han blivit utsatt för (du hinner fly), sen kör han i diket av skammen det framkallade :banana

den var bra!:)

road rash videon

OMG nostalgi?!? :D Gryyymt :D

inte kan ja tro att d speglar håller nåt, men alltförhårt ska man nog inte köra. Räcker det med att låsa knät, eller måste man sparka också?
Allvärldens vapen blir ju jobbigt att släpa med sig. Jag blev prejad vid omkörning engång, och då tänkt jag faktiskt att en påse muttrar skulle ha vari trevligt att sätta i framrutan.

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
heheh

<----- där e pistolen :D :D :D :yoparty

hölstret plaserar du på låret eller i bältet ala tobraiderrr :tummenupp

En stans för plåt fungerar fin fint dvs en sån med fjäder i för plåt dessa finns i järn affärer och kan användar för att krossa rutan ist bara stå stilla vid vad in ska panga (dessa använda even i vissa fordon för att komma ut och in vid olycka eller liknande) polisen har dessa vad ja sett på höger sida fram.

//Robin

Detta var den mest svårlästa text jag har sett på länge! :confused:

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Hur gör du om du blir förbannad på någon i mataffären? Försöker du välta hans kundvagn, dra ner jackan över armarna o börjar puckla på honom som om det vore in urspårad hockeymatch?! Det är väl samma sak i trafiken, det är bara amatörer som låter sig provoceras. Jag tycker det är lite märkligt med alla irriterade o arga människor.

speedmonster

bonn råtta
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
honda nsr125r -89
Hur gör du om du blir förbannad på någon i mataffären? Försöker du välta hans kundvagn, dra ner jackan över armarna o börjar puckla på honom som om det vore in urspårad hockeymatch?! Det är väl samma sak i trafiken, det är bara amatörer som låter sig provoceras. Jag tycker det är lite märkligt med alla irriterade o arga människor.

Är det bara jag som brukar köra av vägen i mataffären när någon gammal gubbe kommer å prejjar ner mig i Kött disken?

:va

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
Ett annat tips, som jag hört men ej vet om något vågat utföra, är att hälla lite spad från surströmming i luftintaget. Totalsanering av bilen?
Inget jag rekomenderar. Då skall man nog vara VÄLDIGT förbannad på någon.

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout

jag är bara nyfiken på hur det går till att kicka speglar,jag har inte sagt någonting om att jag skulle göra det själv pga att dom flesta är labila människor när dom är ute i trafiken och jag är yrkesförare så jag ser provocerande människor nästan varje dag.
jag är inte våldsam för fem öre utan en lugn och sansad människa men det är ju klart att även jag kan bli förbannad.
enda gången jag har lyft en kundvagn var på ullared.
efter 7 gången kärringen bakom mig körde på mina hälsenor så blev jag förbannad och lyfte hela vagnen i framkant en meter upp i luften och släppte den i backen med ett brak.
då föreslog min exfru att jag skulle gå ut ur affären och vänta på utsidan,och det var jag ju inte sen till att göra:tummenupp

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Slagta ullared, bränn ner ullared/Peter Wahlbeck klassiker. Ingen som provat sprayburk ?. Krossa rutor funkar med gängtapp också.:tummenupp

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
Jag brukar kasta små specieltränade attackbävrar mot bakluckan som dyrkar upp den så den flyger upp, sen slänger sig bävern ner och böjer svansen till en ramp så hoppar jag in med hojen i bakluckan och börjar köra runt på bakhjulet inne i bilen och burnar medans jag slår gubben på flinten med en nunchaka jag gjort av gem och suddigum skriker "DÖD ÅT TENGIL"...
Innan jag hoppar ut ur bilen så gnager bävern av bromsledning och bajsar på gaspedalen så den trycks i botten, precis innan bävern hoppar på hojen så sätter han på sig sina ray-ban och säger: "fuck you, you motherfuckin fuck!!"

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM