Pierc skrev:Jag har pratat med en polare till mig angående klubb. han har haft en klubb och vet vad man ska göra. För att ha mc sweden så måste man ringa till en kille och fråga att det är okey. jag har numret till denna man och skulle mer är gärna ringa och kolla läget. vill ju att det ska bli bra det här men hör av er så ringer jag samma dag....
ja som inte ens har hojj kort å nyligen upptäckt hoj förstår inte va röd/vita färger står för...GSX1100FRAD skrev:Är du medveten om att de rödvita inte är helt förtjusta i att andra använder MC-sweden, rött och vitt eller liknande, samt att det kan innebära problem om man inte bryr sig om det?
Om ni vet vad ni ger er in på och tänker tala med rätt personer så kommer det dock säkert gå bra.
Lycka till!
Pierc skrev:JO fast mitt tycke vill jag gärna ha INC, Mc eller liknande. Knogjärnet kanske kan vara liteprovocerande i vissas ögon men annars en kanon bra grej. har vi ingen enkel bild som någon kan göra som går att koppla till våran grupp????
SpoonMannen skrev:Knogjärnet är loggon för StreetFighter`s runt om i världen... dumt att låta bli den fina med retande loggon... Varför köra fighter om det inte ska sticka i folks ögon???? :kocko
GSX1100FRAD skrev:Är tråkigt att vissa inte tycker att man ska få göra/se ut hur man vill utan att de ska lägga sig i.
Hornet_Nicke skrev:Jag tycker knogjärnsidén är bra. Den här sortens hojar kallas "streetfighters" och då är det väl inte så långsökt att ha ett knogjärn som loggo.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|