för att man kan.......
min jävla skithoj gör bara 110 på 1:an
misshandel och misshandel det är leksaker vi snackar om och de skall man ha kul med
Kommenterat fel inlägg? Bagarn verkar ju vara överens med dig.Misshandel??? vad fan kör du för hoj? en yamaha dt 50 eller?
Hojar e till för att användas... vill du fjollköra så köp en vespa.
jävla moppefucko!!!!!!!
Kommenterat fel inlägg? Bagarn verkar ju vara överens med dig.
Oj!! ha ha ha, Sorry Bagarn...
Vart lite fel där ...
Det var ju POKE jag skulle gnälla lite på..
för att man kan.......
min jävla skithoj gör bara 110 på 1:an
misshandel och misshandel det är leksaker vi snackar om och de skall man ha kul med
Tvärtom menar du väl?
Har bläddrat snabbt resten av tråden fort nu.
Har kommit så många inlägg och hinner inte svara på alla, har så mycket att göra. Men jag svarar så fort jag hinner och har lite extra tid.
Svara på några snabba frågor som jag fått iallafall.
Min budget, jaa. För själva hojjen ligger den på ca 40tkr. Kan spara mer om det skulle behövas. Vill ha en sport motorcykel men ändå kunna glida runt med den
Klart vill jag kan kunna komma undan så billigt som möjligt. Därför har jag börjat tänka på en Honda CBR 600 istället. Känns som ett bra billigare alternativ.
Och nej.... Jag ska inte köpa en 125:a
Kommer att plocka ihop några registeringsnummer och ringa runt till olika försäkringsbolag någon dag. tack till alla seriösa svaren jag fått.
Har bläddrat snabbt resten av tråden fort nu.
Har kommit så många inlägg och hinner inte svara på alla, har så mycket att göra. Men jag svarar så fort jag hinner och har lite extra tid.
Svara på några snabba frågor som jag fått iallafall.
Min budget, jaa. För själva hojjen ligger den på ca 40tkr. Kan spara mer om det skulle behövas. Vill ha en sport motorcykel men ändå kunna glida runt med den
Klart vill jag kan kunna komma undan så billigt som möjligt. Därför har jag börjat tänka på en Honda CBR 600 istället. Känns som ett bra billigare alternativ.
Och nej.... Jag ska inte köpa en 125:a
Kommer att plocka ihop några registeringsnummer och ringa runt till olika försäkringsbolag någon dag. tack till alla seriösa svaren jag fått.
Tjenare, har fastnat lite på en yamaha r1.
Hur går en sådan? topp hastighet? vad går den med 1an, 2an?
Hur mycket slöare går den om man stryper den till 25kw?
tack för svaren i förhand.
Årets flame
Oj!! ha ha ha, Sorry Bagarn...
Vart lite fel där ...
Det var ju POKE jag skulle gnälla lite på..
Jag har hört att din hoj får tjänstgöra som jordfräs emellanåt. Vem fan behöver en jordfräs som gör 110 på ettan!!? :rädd
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|