hur gör jag om mp3 till wav?

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
Jag vill nog påstå att det är enklast med Winamp faktiskt, dock har jag inte lurat ut hur det går till med version 3 men med ver. 2.8 t.ex går det alldeles utmärkt! Options/output tror jag.. åsså markerar du något i stil med "Disk Writer" glöm bara inte att ändra tebax när du är klar! sen gör du bara en playlist med dom låtar du vill ska bli wav och tar bort funktionerna "repeat" och "random" - dubbelklicka på första låten i listan och vänta tills alla låtar "spelats" det kommer å vara tyst i högtalarna och gå mycket fortare men så ska det vara! just det! du måste configurera "Disk Writer" så att den lägger låtarna där du vill ha dom!

Håll till godo

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Corbalin skrev:
Jag vill nog påstå att det är enklast med Winamp faktiskt, dock har jag inte lurat ut hur det går till med version 3 men med ver. 2.8 t.ex går det alldeles utmärkt! Options/output tror jag.. åsså markerar du något i stil med "Disk Writer" glöm bara inte att ändra tebax när du är klar! sen gör du bara en playlist med dom låtar du vill ska bli wav och tar bort funktionerna "repeat" och "random" - dubbelklicka på första låten i listan och vänta tills alla låtar "spelats" det kommer å vara tyst i högtalarna och gå mycket fortare men så ska det vara! just det! du måste configurera "Disk Writer" så att den lägger låtarna där du vill ha dom!

Håll till godo

tack så mkt, men nu är det så att ja bara har version 3 :(

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oldschoolgixxer
men damn!!

okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Corbalin skrev:
men damn!!

okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett

jag ladddade ner 2.8... så det är fixat nu, tack så mkt för hjälpen!!

:tummenupp

/Olle

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
Corbalin skrev:
men damn!!

Winamp 2.8 är, IMO, att rekommendera på alla tänkbara sätt, framför 3:an.

Ett sätt att göra det med 3:an, om det inte finns nån diskwriter i 3:an ännu, är ju att spela in det som kommer ut ur stereomixern med lämpligt program (går på alla ljudkort värda namnet). Fast det tar ju lite längre tid dock.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln