Olle
....................
samma fråga som rubrik...
/Olle
/Olle
Corbalin skrev:Jag vill nog påstå att det är enklast med Winamp faktiskt, dock har jag inte lurat ut hur det går till med version 3 men med ver. 2.8 t.ex går det alldeles utmärkt! Options/output tror jag.. åsså markerar du något i stil med "Disk Writer" glöm bara inte att ändra tebax när du är klar! sen gör du bara en playlist med dom låtar du vill ska bli wav och tar bort funktionerna "repeat" och "random" - dubbelklicka på första låten i listan och vänta tills alla låtar "spelats" det kommer å vara tyst i högtalarna och gå mycket fortare men så ska det vara! just det! du måste configurera "Disk Writer" så att den lägger låtarna där du vill ha dom!
Håll till godo
Corbalin skrev:men damn!!
okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett
Corbalin skrev:men damn!!
okej ladda ner ver 2.8 eller så använder du dig av ett prog. som heter Audio Converter men det måster du registrera innan det funkar till att konvertera mp3´s och det är lite krångligt att registrera så jag rekomenderar starkt Winamp 2.8 - tidsmässigt sett
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|