haha nejdå. men en 25kw ktm 525 går den skit eller? och om man pluggar ut den blir det STOR skillnad? tror du polisen kan märka skillnad?ja såvida motarden inte är reggad på riktigt låg effekt... Tex 6kw![]()
jag undrar bara!
MVH Elias
haha nejdå. men en 25kw ktm 525 går den skit eller? och om man pluggar ut den blir det STOR skillnad? tror du polisen kan märka skillnad?ja såvida motarden inte är reggad på riktigt låg effekt... Tex 6kw![]()
okej det låter bra. så supermotard märks inte så stor skillnad på?
MVH Elias
jo men dom som kör ostrypt hur tänker ni.
Vad gör polisen då dom stannar er?
Har någon nåt att berätta?
Har en kamrat som kör r6:a med 25kw på pappret men är ostrypt. Den här killen har grymmaste tur i oturen jag någonsin hört talas om!
Han har i alla fall blivit stoppad ett flertal gånger men aldrig åkt dit. Dom har kollat upp att motorcykeln är registrerad på 25kw, och det är den ju, så har det varit lugnt.
Han har klarat sig från en del andra grejer också när han blivit stoppad (körförbud, fortkörning, trasiga lampor, mm) så kanske bara att han har haft en jävla tur. Men han har råkat ut för detta 4-5 gånger och har inte ens blivit tvungen att göra någon besiktning eller nått. Bara att åka vidare. Kan väll inte bara vara tur?
Känns inte som att det är det vanligaste att någon polis står och plockar isär en hoj och tar olagliga trimdelar osv. (om nu detta ens är möjligt, vilket jag ställer mig tveksam till).
nej precis, jag är bara nyfiken. Kommer köra helt lagligt med en strypt hoj iaf i början. men kan inte polisenprovköra den? har dom tillåtelse at göra det?
Jag är som sagt bara nyfiken och vill bara ha raka bra svar inget som" kör strypt då om du är så nojjig för konsekvenserna".
tack på förhand/ Elias
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy