Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Tja!
Tar ni alltid med er hjälmen när ni ställer hojen nånstans utan uppsikt, eller låser ni fast den?
Tar ni alltid med er hjälmen när ni ställer hojen nånstans utan uppsikt, eller låser ni fast den?
Min hjälm är alltid i näven om jag lämnar hojen utan ögonkontakt/för långt bort för att stoppa ett moppefucko med fickkniv.Hoztic skrev:Tja!
Hoztic skrev:Tja!
Men du bor i växjö med....hehe, när jag bor i växjö på vardagarna så tar jag med mig hjälmen vart jag än går....däremot när jag är i jönköping så låser jag fasst den elr hänger den på hojen....i växjö är folk helt galna, de tar allt som man kan komma åt...tobbeviking skrev:Min hjälm är alltid i näven om jag lämnar hojen utan ögonkontakt/för långt bort för att stoppa ett moppefucko med fickkniv.
Har kompisar som blivit av med hjälmen på det viset eller fått den använd som sopkorg för halväten glass mm.
Så jag tar alltid med mig krukan, så jäkla bökigt är det inte tycker jag.
//Tobbe
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |