Madhonda skrev:Har nycklar.. plånbok..o mobil i en midjeväska som jag lägger i kutsen...!!
Word! så ska det vara.
Madhonda skrev:Har nycklar.. plånbok..o mobil i en midjeväska som jag lägger i kutsen...!!
fluppen skrev:E du oxå beroende...av nässpray ??
Asylum_Nakaza skrev:jag har en väska där bak i kutsen, i den har ja manual o skivbromslås, jämte i kutsen har ja verktyg.. o ja har nycklar, mobil, div. kreditkort på mig.. ska sluta me det, allt ska numera ligga i kutsen!
maverick_750rr skrev:Du glömde att du alltid har med dig turtle wax och div poleringsredskap där bak med.
//
Goodstuff skrev:Passa er för att använda vanlig nässpray för ofta eftersom det skadar slemhinnorna och man blir mycket känsligare för infektioner och förkylningar. Många har så kallade hyperkänsliga slemhinnor, jag tex, utan att veta om det. Det är allergiliknande men inte lika kraftigt. Jag har en specialnässpray som man tar på morgon och kväll vilket funkar kanon och är mycket skonsammare för slemhinnorna.
McB skrev:Kör med mobilen i innerfickan, så stor är den faktiskt inte.
Har också handsfree med autosvar så att jag kan snacka i telefon när jag kör.
Mattiaz skrev:Det är gött att inte vara nåbar ibland också
McB skrev:Hur vet du att du har hyperkänsliga slemhinnor om du inte vet om det?
Goodstuff skrev:Yada yada.
McB skrev:Ursäkta?
Goodstuff skrev:
maverick_750rr skrev:Man kna inte bli beroende av nässpray. Jag provade det i ett par månader under vintern hela tiden men slutade precis när jag kände för det. Var därför heller aldrig beroende av det, bara tog det för att andas lättare
750RR
Goodstuff skrev:Passa er för att använda vanlig nässpray för ofta eftersom det skadar slemhinnorna och man blir mycket känsligare för infektioner och förkylningar. Många har så kallade hyperkänsliga slemhinnor, jag tex, utan att veta om det. Det är allergiliknande men inte lika kraftigt. Jag har en specialnässpray som man tar på morgon och kväll vilket funkar kanon och är mycket skonsammare för slemhinnorna.
fluppen skrev:Den kör jag oxå med...rinhocort eller nåt tror jag den heter, men jag måste ändå använda nässpray ändå, annars totalt täppt !
Men jag har bara användt nässpray nu i 6 år...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari