Nr:18
Snabbare än Don Queer
Finns det något ställe på nätet där man kan leta upp lite mer info om nån än Ratsit/Birthday/Allabolag? Letar efter främst ekonomisk ifo, men även fastighetsregister o dyl. Tips?
www.upplysning.se är nog din vän här!
Reggar man sig så får man upp allt man behöver veta, å lite tillRiktigt kass tjänst om man letar på person. Får inte ens upp adressen, en vanlig telefonkatalog ger mer stalkerunderlag.
De ev. tips folk har tycker jag f.ö. inte de skall skriva innan man vet vad det gäller.
hehe, lite ot men det påminner mig om en kille som försökte ragga på en tjej men hon var totalt ointresserad, men han kämpar på lite smått med sms och får korta kalla svar. Helt plötsligt efter ett tag blir hon varm och trevlig i svaren och går t.o.m med på att träffas på en dejt.
Några dagar senare, innan dejten hunnit ske så får han hem ett brev från skatteverket att denna tjej nyligen gjort en kreditupplysning på honom
minns dock inte om han genomförde dejten och konfronterade henne med beviset eller inte, men hans intresse för henne försvann iallafall helt
(finns nerskriven på flashback om jag inte minns fel)[/quote
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari