Hur göra med brud runt malmö???

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Gör det inte så svårt för dig.. Du vill ju köra bana, så låt henne titta på medans du knäcker av varv efter varv, Är hon pålitlig kan hon kanske få ta dina varvtider.

Är du glad så är hon glad - så det så.... eller nåt

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Hehe, Ne, tror INTE jag ska köra motardbana med min Gs500e. ;) Men tack ändå för tipset. Hade nog blivit en hel del goa skratt. Muhahaha

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
NO_FEAR skrev:
Exiteme...

Var hittar man den romantiska bokskogen?

Hehehe...jag vet inte. Jag kör alltid fel, när jag ska köra dit. Du vet; man ser inte skogen för alla träd... :p
Men kör mot Oxie och sikta mot Törringelund...

Last edited:

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
NO_FEAR skrev:
hur är banan där? är det kombinerat asfalt/grus och lite hopp och grejer eller?

Bara asfalt. Som vilken gokartbana som helst.
Det kommer grus nästa är ryktas det om.

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Får se hur det blir med det hela. Ni ska ha ett stort tack för alla fina tips jag fått iaf. Nu sitter hon och kollar på bio så jag kan inte ta reda på vad hon tycker om idéerna.

Hinner jag imorgon så kommer jag ner och kollar lite super-retard. Måste skruva ihop bilen först bara... Hur hittar man till SM-körningen om man kommer från Hbg?

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
NO_FEAR skrev:
Får se hur det blir med det hela. Ni ska ha ett stort tack för alla fina tips jag fått iaf. Nu sitter hon och kollar på bio så jag kan inte ta reda på vad hon tycker om idéerna.

Hinner jag imorgon så kommer jag ner och kollar lite super-retard. Måste skruva ihop bilen först bara... Hur hittar man till SM-körningen om man kommer från Hbg?

E6 söder ut. I höjd med Rosengård ungeför finns deten skylt som står Lockarp, sväng av där.
I hålan Lockarp finns det skyltar till gokartbanan.

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Ställ dig nära henne och se henne djupt i ögonen. Berätta för henne att du tycker att hon är vacker och att du inte tycker att man ska ha sex på första dejten. Under tiden du berättar detta för henne så knäpper du upp dina byxor. Sen backar du lite, drar ner byxorna och allt och berättar att det är bättre att bara hon gör jobbet iställer för att involvera sig i sex på första dejten...

Eller så finns ju alternativ2. Gå ut och gå med henne... Det kan vara mysigt...

Good luck//Score

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
NO_FEAR skrev:
Var hittar man den romantiska bokskogen?

Var kommer du ifrån? Om du kommer från Oxie så kör mot Toarp/Skabersjö, några hundra meter efter "byn" Skabersjö svänger du till vänster. Sen är det raka spåret. Parkering sker lämpligen mittemot slottet inne i skogen. Där finns även en trevlig karta med lite olika turer man kan gå. Har du tur så kanske du stöter på mig på min löprunda. :crash
Om du inne i skogen svänger till höger (istället för att svänga vänster/rakt fram så man kommer till slottet) så kommer det en enorm härlig högerkurva en liten bit fram. tyvärr är det bara en men den är skön som två :rodnar

/Fattade du inte beskrivningen så är det bara att fråga.

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
NO_FEAR skrev:
Ok, tackar. Ska man ta yttre ringvägen då eller?

Det var ett tag sen jag bodde i skåne, minns inte.
Men det är den vägen som går mot bron.

Kör från HBG mot bron. Håll utkick en bit innan efter Lockarp-skylten.

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Ok, du verkar ju veta PRECIS var "den romantiska bokskogen" är placerad. hehe. Återkommer om intresse finns hos tjejen...

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Score e kung. hehe. Tror alternativ 2 funkar bättre om jag inte vill åke hem igen. När alt 2 däremot e avklarat kanske man kan gå på det där andra. ;) Nedå. inget sånt ännu. (tror jag inte, man vet aldrig vad som händer)

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
NO_FEAR skrev:
Score e kung. hehe. Tror alternativ 2 funkar bättre om jag inte vill åke hem igen. När alt 2 däremot e avklarat kanske man kan gå på det där andra. ;) Nedå. inget sånt ännu. (tror jag inte, man vet aldrig vad som händer)

Om det nu är en tjej som du verkar trivas med så ska du INTE ha sex med henne... Iaf så funkar det inte för mig. Jag tappar oftast intresset för en tjej när jag har haft sex med henne. Om hon nu inte råkar vara väldigt vacker och super trevlig (Finns sådana tjejer?). Personligen så tycker jag att det är skit mysigt att gå och hålla en tjej i handen och bara känna att hon finns där. Sen om tilfälle ges till sex så tror jag de mesta killar har svårt att motstå detta vapen som kvinnan har...

Lycka till och om det nu skulle bli något så kör in två fingrar i henne och hälsa från mig... :rock

Än en gång lycka till//Score

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Och sen när blev du skåning Hightuned??? Likaväl som jag skulle kalla mig Stockholmare... Var väl lite annat ljud i skällan när vi jobbade ihop... :D

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Ska garanterat hälsa från dig om det skulle bli något "score" score. öööhhh.. hehe.
Tror dock inte det blir något sånt.
Inte än.

Är som sagt seriöst intresserad av henne. Känns som om hon e den rätta.

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
NO_FEAR skrev:
Ska garanterat hälsa från dig om det skulle bli något "score" score. öööhhh.. hehe.
Tror dock inte det blir något sånt.
Inte än.

Är som sagt seriöst intresserad av henne. Känns som om hon e den rätta.

Då önskar jag dig lycka till... Jag tror att jag oxå ska försöka hitta någon att hålla handen med. Det är ju trots allt vinter snart...

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Blir improvisation i allra högsta grad med era finfina råd i bakhuvudet kommer det här säkert gå galant. ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Var dig själv i första hand. Tänk på att det ändån inte kommer bli som du planerade det hela.
Bantar hon är hon fet, inget att hymmla om och dessutom är det jobbigt med brudar som tror att de ska banta. De kan ingenting om kost&matvanor vilket kanske betyder att de är okunniga(?)! ;)
Är man riktigt dum i huvet brukar man vara ful, det är lite automatiskt :crash
Så du kanske har en ful, fet och dum nrud framför dig - låter som mina blind-träffar :tummenupp

Spela arkadspel med henne, bjud på en pastatallrik och över till Danmark och strosa på stan där. Där e fint - ibland.
Gör bort dig mycket och raka av dig getskägget :tummenupp

Lycka till.

750RR :hej

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Muhahahaha.

Maverick du e kung....

Raka av mig jetskägget. Kan jag väll inte göra? hehe.

Väntade på att du skulle komma in och skriva något i den här tråden. Tog lite tid men till slut så hittade du ju hit.

Har träffat henne tre ggr innan.
Hon är INTE fet och hon är inte ful. Så långt är jag helt säker.

Hon är inte okunnig heller. Eller jo, kanske lite. annars behöver man inte banta, eller? aja, hon käkar i alla fall bara en gång om dagen. och sen typ något kosttillskott grejs så att hon får i sig allt som kroppen behöver ändå.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy