Twosaint
Great white people
Tömde tanken på bensin och det första som kom ur kranen var rostbrunt, bytte bränslefilter vilket var helt igensatt av rostgegga, tömde gasarna på rostig bensin. Fyllde på med ny soppa och hoppades att allt skulle lira, hojen gick ett tag sen vart det samma skit igen, upp med allt bytte filter och tömde gasarna på rostgegga. Ut och körde nu gick hojen bra igen men efter ett tag var det samma sak igen, upp till garaget och tömde rost igen.
Hur ska jag få det att sluta komma rostgegga ? Eller är tanken bara skrot ? Brukar det gå till sig då man skvalpat runt med soppa ett tag löser den upp rosten eftersom sen ?
Antar att gasarna ser ut som hell inuti så till helgen ska jag köra bryggan i en ultraljudstvätt. Men det är ju helt meningslöst om det ska fortsätta komma skit ur den =(
Hur ska jag få det att sluta komma rostgegga ? Eller är tanken bara skrot ? Brukar det gå till sig då man skvalpat runt med soppa ett tag löser den upp rosten eftersom sen ?
Antar att gasarna ser ut som hell inuti så till helgen ska jag köra bryggan i en ultraljudstvätt. Men det är ju helt meningslöst om det ska fortsätta komma skit ur den =(
Last edited: