GSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Då är det ju inte ens ett år kvar tills man måste börja pka gubbhoj!
GSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Penguin skrev:Då är det ju inte ens ett år kvar tills man måste börja pka gubbhoj!
Host *bullshit!* hostGSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Tinatjejen skrev:Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller??
Nalken skrev:Ja jag är 24.
peefell skrev:Jooo... jag har då varit på alla tre dopen...
Tinatjejen skrev:Stackars dig att vara senil redan.. sist var du 29...
Nalken skrev:Eeeh *host* oj då..
Jo jag är 29 när jag tänker efter
Men än så länge är jag inte mogen för en kardanhoj.
Tinatjejen skrev:Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller??
Magnus Uggla - Vår tid nu-1977,jag kan ta en stor stark tack!!!n'Lasse skrev:Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!
Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle.
Tinatjejen skrev:Haha, man blir ju vad man gör sig till vet du välan...?
svJocke skrev:Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall
Peefel: Oaha ha ha ha... din lilla rackare
Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh
n'Lasse skrev:Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!
Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle.
svJocke skrev:Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall
Peefel: Oaha ha ha ha... din lilla rackare
Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh
Urninja skrev:Nej nej, jag pratade om en annan SvJocke som jag känner Men du, jag var ju säker på att du hade sagt att du hade en massa ungar. Fast jag är rätt korkad så du kanske sa att du gjort rent ugnen eller nåt. Eller så var det någon annan som har ungar
Och jag är 25
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |