Hur gamla (unga) är ni URR:are?

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
Tinatjejen skrev:
Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller?? :eek:

Jooo... jag har då varit på alla tre dopen... :rolleyes:

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
GPX600R
25!

...skulle jag vilja påstå, men... ska jag för en gångs skulle inte ljuga om åldern så får jag lägga på 6 år till :eek: !

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Såhär långt i tråden är jag 0,59 år (ungefär 7,03 månader) äldre än medelådern av de som svarat hittils.

Edit: Blev tvungen att ändra värdena eftersom Nalken den lögnhalsen ljög om sin ålder!

Last edited:

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Re: Re: Re: Hur gamla (unga) är ni URR:are?

Tinatjejen skrev:
Stackars dig att vara senil redan.. sist var du 29...

Eeeh *host* oj då..
Jo jag är 29 när jag tänker efter :rodnar
Men än så länge är jag inte mogen för en kardanhoj.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Re: Re: Re: Hur gamla (unga) är ni URR:are?

Nalken skrev:
Eeeh *host* oj då..
Jo jag är 29 när jag tänker efter :rodnar
Men än så länge är jag inte mogen för en kardanhoj.

Haha, man blir ju vad man gör sig till vet du välan...?

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tinatjejen skrev:
Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller?? :eek:

Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall ;)

Peefel: Oaha ha ha ha... din lilla rackare ;)

Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh :whip

:D :D :D

Last edited:

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
låt

n'Lasse skrev:
Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!

Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle. :öl
Magnus Uggla - Vår tid nu-1977,jag kan ta en stor stark tack!!! :D :öl

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Re: Re: Re: Re: Re: Hur gamla (unga) är ni URR:are?

Tinatjejen skrev:
Haha, man blir ju vad man gör sig till vet du välan...?

Sant!
Dessutom efter mitt hojbyte blev jag nog omognare än någonsin.
Sedan är Kreuger och M:et skyldiga en del i mitt föryngrande. stort tack :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
svJocke skrev:
Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall ;)

Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh :whip

Haha, han, lixom peefel, försökte kanske lura mig. Men si där va jag på min vakt ivf :D
De va ju bara för mkt att DU skulle va 35 å ha småttingar.

Ja.. Urrrninja har iaf landställe, de e väl grownup om något... :fakta

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
n'Lasse skrev:
Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!

Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle. :öl

rätt svar är såklart en av världens bästa låtar: hotel california :musik med eagles :fakta

javisstja, hrmfpustphjuhosttrettioharkelettatchooprositsnörvel är ju en ganska gångbar ålder...

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
svJocke skrev:

Nej nej, jag pratade om en annan SvJocke som jag känner :rodnar Men du, jag var ju säker på att du hade sagt att du hade en massa ungar. Fast jag är rätt korkad så du kanske sa att du gjort rent ugnen eller nåt. Eller så var det någon annan som har ungar :confused:

Och jag är 25 :mattias

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Urninja skrev:
Nej nej, jag pratade om en annan SvJocke som jag känner :rodnar Men du, jag var ju säker på att du hade sagt att du hade en massa ungar. Fast jag är rätt korkad så du kanske sa att du gjort rent ugnen eller nåt. Eller så var det någon annan som har ungar :confused:

Och jag är 25 :mattias

He he, kanske var i samma veva när jag sa att jag hade tränat en massa ungar i Trampolin. Eller så var det ugnen...

PS Han aldrig :hej på vägen hem, svängde av vid fyrislundsgatan och jag körde sakta som tusan eftersom de varnade för farbror grädelin... men han dök ju inte upp... DS

TinaTjejen: Alltså 11 år... kan man inte tro... trode du var 3 år yngre än mig :notme :cool: Aj Aj :smasha He he skämtade bara, men 25 trodde jag i alla fall att du var. Inte dåligt att ha körkort när man är 20 :bow :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...