Hur gammal ser du ut att vara?

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Fantômas skrev:
Fyller 33 i år ... men folk i allmänhet tror snarare att jag ar under 30 än över ... så det :Bugar jag för ...

Fick visa leg på systemet för ett tag sen ... tjejen som frågade var nog ca: 23 år ... och blev riktigt röd i huvet när hon fick se mitt körkort .. :D

Har själv tagit på en som var 37....Man kollar vissa givna tecken och på en del så är det helt enkelt svårt att "se" åldern. Det som står på skyltarna att man ska visa leg om man är under 25 lr ser ungdomlig ut är inte så konstigt. Visst det är 20 års gräns men den "egentliga" gränsen för de som kollar är 25. Därför kan man bli lite blind ibland....och kollar sådana som man eg. ser är äldre, men för säkerhetsskull kollar man iaf (man vill inte ha en plump i protokollet). :tummenupp

MikkE

Guest
jag jobbar på en högstadieskola och ungarna tycker det är kul å gissa min ålder.. jag fick inte ett enda svar som var under 23.. :) max var väl 27 :va

nu är det kul å höra att de tror att man är äldre än va man är, men när man närmar sig 30 och får svaret 40 så blir jag nog sur..

jag är för övrigt 19½

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Fyller 18 år i år. Högsta åldern som någon gissat på var 26 och då kände man sig knäckt!
Annars brukar folk gissa på 1-2 år för mycket så jag ser väll ut som en "normal" 17-18 åring :3freak

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
MikkE skrev:
jag jobbar på en högstadieskola och ungarna tycker det är kul å gissa min ålder.. jag fick inte ett enda svar som var under 23.. :) max var väl 27 :va

nu är det kul å höra att de tror att man är äldre än va man är, men när man närmar sig 30 och får svaret 40 så blir jag nog sur..

jag är för övrigt 19½
Haha du skulle sagt att du va 25 ;) Djursholmarna verkar va lite blåsta ;) :hihi

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Haha du skulle sagt att du va 25 ;) Djursholmarna verkar va lite blåsta ;) :hihi
jag sa det till några att jag var 24 och var förlovad. bodde i en större lägenhet och hade hund tillsammans tjejen

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jag köpte en ungspizza + en folköl på Ica strax innan förra julen o då fick jag visa legg.
Jag är 27 nu men var 25 då.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Det där med krogen var ju såklart bra. Jag får ALLTID visa leg på ställen som har 18 som åldersgräns. Ska bli kul att se hur länge det varar. Farsan skryter fortfarande om att han fick visa leg på Systemet när han var 38.

Majk

Guest
Fyllde 30 i sep 2003 men redan blivit kallad för gubbjävel av ungarna i området , det svider men jag är ju på väg å bli gammal som fan :D .
Fick till det med en tjej förra helgen å efter kärleksakten sa hon -Hur gammal är du? jag svarade -30 hon sa -Så ung det trodde jag aldrig ( då funderade jag Hur gammal är hon men tordes inte fråga) Kärleken har inga gränser men hon va snygg :rofl
Nu ska jag ut å få till det igen. :arsele
Hon frågade förövrigt om jag va säljare för jag skulle kunna snacka omkull vem som helst (det enda positiva med denna story).

Bye

Wolfpack

Troll kan tämjas, men inte en arg kvinna
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Ninja
Man är inte äldre än man gör sig
jag kommer alldrig att bli gammal
så det så , skäms på dom dom som
rackar ner på dom äldre :fatta! :fatta! :fatta!

Lithium

Guest
jag är bara 17, snart 18, men det äldsta jag har fått höra är att jag är 22..

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Är 28 men skulle skullen nog komma undan med lite över 20, har dock fått några nya grå hår för varje krasch så snart ser man väl ut som Mick Doohan? Och jag går bara och väntar på att bli kallad gubbjävel för första gången. :skrämd

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0