Hur Gay är du?

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
43% ghey ;)

kan säga att jag också undrade vad fan som hände när första mätaren gick upp till 100% :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
23 % gay.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

Ja jag tycker det är fler straighta killar man ser som friserar sig i kuriösa mönster där nere, noppar ögonbryn och smygspeglar sig i alla skyltfönster de går förbi när de med plutande läppar catwalk-promenerar sin väg till ett trendfik för att fika bort en hel helg med sin lika självupptagna troféflickvän. Det finns drivor av såna straighta killar här i city.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Jo det är klart jag skrattar åt dem. Jag skrattar åt hela bögeriet. :hihi

Men homomedia och kändsifjollorna fortsätter tyvärr att trasa sönder höfter och handleder på horder av inflyttade unga osäkra nyutkomna killar har i sthlm varje år. Så normen lever, det är bara att gå ut på lite gayställen i stan vilket jag gjorde i fredags då en bögkompis insisterade.

Nåväl, vi har diskuterat det här förut, alla vet vad jag tycker, vi är överens osv.

Jag kunde inte låta bli bara :hihi

/J

Last edited:

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
30% gay.

Jag blev lite rädd när den där mätarn börja gå mot 100% men som tur var så ladda det ju bara.

Tänkte det, så jävla gay kan jag ju inte vara. :näsblod

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
23 % gay.

/J

Vaffan, gillar du kuddar din jäkel?
(jag har för mig att det var en av frågorna i testet)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag tror att alla åker dit på Läderbyxorna :D alla motorcyklister här har väll sånna? Med knäpuckar på då hoppas jag :rolleyes:

Edit: redan nämnt

Edit2: jag är tydligen 40 % gay : Loosen up my straight mate! These days women lika a man with some softer edges to grab onto

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

Jag fick 10%, och jag tycker inte att jag är speciellt homofobisk, Jörgen fick 23% och han är nog inte homofob, så allt över det är gay i onödan :D :sissy

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
Skrap is 50 percent gay.
"Congratulations" You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Lika pikant som mellanmjölk.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...