PGH skrev:2319695Vill man bränna så kör mkt lågintensivt. Gör man det kan man i stort sett träna hur ofta som helst.
-Rosen- skrev:2320192hittade inte gymmar/sportar i pollen, är jag trött eller saknas det
hsh så tränar jag på gym 3-4ggr i veckan.
Charlyze skrev:2319689
Biturbo skrev:2321011Ser jag gay ut eller?
Charlyze skrev:2321478eeh!?
om det är du på bilden ser du iaf en smula feminin ut.
Rund är oxå en formBiturbo skrev:2321629...Vad jag menade var att det bara är cheyer å homos som håller sig i form...
om man är livsnjutare så bör man också hålla sig i form, annars kan man inte njuta lika längeBiturbo skrev:2321629Om jag såg ut som på bilden skulle jag inte kunna skriva till dig då jag skulle kladda på mig själv...
Vad jag menade var att det bara är cheyer å homos som håller sig i form...
Jag önskar jag hade tid att träna innan jobb eller efter....Charlyze skrev:2319777Oj oj oj! Du e duktig! Min hund e gammal och går inte så fort, så jag får ta en extra promenad utan honom ibland för att få upp tempot. Men, vi har ett litet gym på jobbet, så jag har börjat åka in lite tidigare och köra 20 min på rodd eller trappmaskinen varje morgon som jag jobbar, samtidigt som jag kollar på nyhetsmorgon på tv. Avslutar sedan med några väl valda styrkeövningar. Ska försöka hålla i den lilla, men goda och relativt enkla vanan. Bättre än inget!
Fakkit!Kapten Blåskägg skrev:2319885
Rash skrev:2321637När jag sitter på soffan och kollar på film så lurar jag kroppen med att jag tränar istället. Får alltid sån träningsverk efteråt i rumpan..
Biturbo skrev:2321629Om jag såg ut som på bilden skulle jag inte kunna skriva till dig då jag skulle kladda på mig själv...
Vad jag menade var att det bara är cheyer å homos som håller sig i form...
blizzer skrev:2322188då jag kör distrubution med kranbil och klättrar runt på den så mycket att jag ibland känner mig som herr nillson så behöver man inte oroa sig för formen
eller så kan man säga som polaren.. rund är också en form
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |