Hur hittade du hit?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Genom em polare Yates här på forumet för si sådär 2-3 år sedan

Rocco

Guest
Hmmm

Jag hittade hit av misstag som jag inte ångrar iaf :D

Jag skulle till sporthoj.se :rolleyes: där en polare till mig var regad och när jag kom hem så glömmde jag bort och chansade .com och hittade hit. Förstod inte fortfarande då att det var fel utan reggade mig och sökte efter min polares nick men kunde inte hitta honom. Frågade dagen efter typ och han sa att det var .se

Men jag tyckte .com ägde fett mycket mer än .se så jag har hållit mig här på helt tid och kommer att fortsätta med det.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Chrille skrev:
Nänä, nu är jg inte skyldig till att du har hittat något att bränna pengar på. Hade jag kommit och tagit dig i örat, lett dig till Falken och knuffat ut dig på griden så kanske..... men du kan inte skylla på någon annan än dig själv :tungan
Jag skyller inte på dig Obi-chrille, jag tackar dig m.fl. som fick in mig på detta spåret!! :Bugar

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ända sen jag surfade första gången har jag besökt http://www.sporthoj.com
det tog ett par år innan den började fungera...

men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :p
Den som väntar på någon som har gått, har väntat för länge :tummenupp

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
En gång i tiden köpte jag en hoj av en spammande übermoderator som förföljde mig över internet och såg till att även min fritid blev förstörd framför datorn :mad:

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Kusinen (da-geez) hade en annons på gång och ville visa den när han var här (de få ggr han har varit det :tungan ). Sen sa han att detta var det finaste forumet.
Nu kan man ju knappt hålla sig borta härifrån :gnissla

// henke

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vet inte hur jag hittade hit och vet inte hur man hittar härifrån :)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Gilgo både startade mitt MC-begär som fick mig att ta kortet och det var även han som ledsagade mig hit. Har inte ångrat det öht :)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Jag vet att många av oss som var här från allra första början hittade hit pga av en djävulsk spamreklam-kampanj av allas vår viktigpetter Mattias. Han var lite överallt ett tag och lyckades väcka en gnista hos många av oss.
Sant, favvomoderatorn spammade på MCERR-listan samma dag som sajten startade och dagen efter reggade jag mej.

Pilsner

Lägger mig gärna ner...
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Fazer 1000, R1 bana, Sachs MadAss
Jag hade hört talas om siten tidigare men inte haft nåt speciellt intresse framför allt pga datorovana. Det var när jag började bli desperat efter att sälja min TRX (har försökt 1,5 år) som jag hamnade här. Jag tror att jag såg ett inlägg på vägen ut som störde mig (jag är jävligt lättrissad och en obotlig besserwisser) och som jag kände mig tvungen att svara på!
Sen var jag ju tvungen att se vad någon svarade och då hittade jag nåt annat att störa mig på osv, osv..

Jag har kommit att trivas som SH:are och fått en del nya kontakter. Det är faktiskt trevligt med nån typ av grupptillhörighet, jag ser fram emot att spana in SH tröjor i sommar.

Dessutom har ni fått mig helbockad på racing! Jag vet inte vem av er som är ansvarig för att jag köpt en racehoj, men jag lovar att skicka en faktura på förlorad arbetsinkomst om jag skulle trilla och slå mig!

Mvh pilsner

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Hängde lite på det där pmc forumet o läste, sen blev det ju för deras klubb enbart så då letade man ju efter nåt annat.
Var hit några ggr men tyckte det var aldeles för internt för min smak så jag reggade mig nog ett par ggr och skrev enstaka inlägg enbart.
En person jag kände från ett tidigare forum fanns här så vi använde PM delen här för att hålla lite kontakt eftersom vi inet kände varann på nåt som helst annat sätt än via internet.

Njulfen

I luften
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda Cr 125
Jo min gode vän Knutt (kaZmur på SH) tipsade mig om sidan som är skit bra och jag gick på det.. :squid :Bugar

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...