Blå R1
Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Nu e det så att jag undrar hur folk kör på andra orter i SV!!!
Jag o "gänget" hemma i stan kör väldigt sällan enligt hastighetsbestämmelser o nästan bara småväg..
Väl ute på dessa välkända vägar så går det undan, många knäskrap o "krönwhellies" o släpper av vid bebyggelse o där man vet att det brukar finnas LGF o annat konstigt på vägen..
Jag kollar i princip aldrig på mätaren utan går mer efter vad som "känns" rätt..
Väldigt likt RoLLeR´s Bult filmer..
Likaså efter avslutad tur o man vill varva ner lite så brukar färden gå mot ett av o påfart system som fungerar bra för fina knäskrap o det e även där de flesta nybörjare "lär" sig skrapa..
Brukar alltså åka dit med nya åkare o "lära" dem svänga just för att annars kan de bli problem när vi ska ut o åka seriöst..
Var förövrigt där ute jag själv lärde mig knäa...
Undrar mest om ni brukar köra på detta vis eller e det så att ni mer tourar landskapet, i måttliga hastigheter o med hög beredskap?
Jag o "gänget" hemma i stan kör väldigt sällan enligt hastighetsbestämmelser o nästan bara småväg..
Väl ute på dessa välkända vägar så går det undan, många knäskrap o "krönwhellies" o släpper av vid bebyggelse o där man vet att det brukar finnas LGF o annat konstigt på vägen..
Jag kollar i princip aldrig på mätaren utan går mer efter vad som "känns" rätt..
Väldigt likt RoLLeR´s Bult filmer..
Likaså efter avslutad tur o man vill varva ner lite så brukar färden gå mot ett av o påfart system som fungerar bra för fina knäskrap o det e även där de flesta nybörjare "lär" sig skrapa..
Brukar alltså åka dit med nya åkare o "lära" dem svänga just för att annars kan de bli problem när vi ska ut o åka seriöst..
Var förövrigt där ute jag själv lärde mig knäa...
Undrar mest om ni brukar köra på detta vis eller e det så att ni mer tourar landskapet, i måttliga hastigheter o med hög beredskap?