Hur kan man förlåta detta?

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Lite komiskt hur hon försvarar tjejjen och menar att "hon visst är bra och ärlig men när hon blir full, ja då kan man inte hjälpa sånt där, det ju inte hennes eget fel utan alkoholen. Hon behöver nog bara lite hjälp med drickandet"

Hade en Tjej skickat in samma brev ang sin kille hade de varit livstids halshuggning på vatten o bröd.

/N

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
isse skrev:
Lite komiskt hur hon försvarar tjejjen och menar att "hon visst är bra och ärlig men när hon blir full, ja då kan man inte hjälpa sånt där, det ju inte hennes eget fel utan alkoholen. Hon behöver nog bara lite hjälp med drickandet"

Hade en Tjej skickat in samma brev ang sin kille hade de varit livstids halshuggning på vatten o bröd.

/N

Instämmer, det var ju inte otroheten som var problemet :tummenupp (enl Katarina) Det är helt ok att flickvänner knullar runt och kör trekanter till höger och vänster, bara dom inte har alkoholproblem, he he he

/T

-Freddy-

Guest
isse skrev:

/N

Precis vad jag tänkte när jag läste svaret också.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Förlåta existerar inte! Hade sålt skiten direkt!

Anar att det där paret inte är mer än 16-18 år...

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
fy fan för sånt...

0 respekt för deras förhållande, 3 kant(wow) :huvet även om man är full så blir man inte automatiskt otrogen och börjar hångla med alla.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Den där Katerina var väl ihop med någon alkis som bankade på henne, undrar om hon tycker att han också ska mötas med förståelse och stöd i och med sina alkoholproblem. :3freak

Gabor

Guest
Förstå, förlåta, bryta å gå vidare, bara inse att dessa inte passar för varandra. Det finns andra tjejer. Precis som det finns andra killar om tjejen skulle hamna i samma situation. Diplomati på högsta nivå.... :lol

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Tänk om man själv skulle fixa några trekanter och skyllt på polarens otroligt starka whiskey den där helgen. Tror bruden hade lyssnat och förstått mig och hållt tummarna för att jag inte utvecklat alkoholberoende :D :D :D

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Markus skrev:
Den där Katerina var väl ihop med någon alkis som bankade på henne, undrar om hon tycker att han också ska mötas med förståelse och stöd i och med sina alkoholproblem. :3freak

Det har hon nog gjort, samtidigt som hon ställt endel krav... med tanke på att de fortfarande är ihop och att han varit på behandling och är nykter numer. :tungan

Angående länken; Otrohet = totaldumpning. Alkoholproblem = Jag hade dumpat om det visat sig att människan inte tar tag i problemet.

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
isse skrev:

/N

Jag tror det är hennes eget sätt att tackla hur hon själv blev behandlad av sin man.
Typ som att ursäkta alla hans snesteg pga alkohol.
Läser man hennes bok så kan man ju misstänka att han var otrogen både en och hundra ggr.
Snacka om att ta bort ansvaret från folk...

Nääää dumpa eländet säger jag!

alle

Aldrig för sent
Gick med
15 Nov 2005
Hoj
gasgas 250 EC, monkeybike -79, honda xr80 -80
Flamma77 skrev:
Angående länken; Otrohet = totaldumpning. Alkoholproblem = Jag hade dumpat om det visat sig att människan inte tar tag i problemet.

Helt rätt

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...