jamjam
Devil
Någon som kan berätta för mig hur man kickar igång på "rätt sätt" en enstånka? I mitt fall handlar det om HONDA XR600R med dubbel förgasare. Tack 
RTFM (Read The Fucking Manual)LeXi skrev:Någon som kan berätta för mig hur man kickar igång på "rätt sätt" en enstånka? I mitt fall handlar det om HONDA XR600R med dubbel förgasare. Tack![]()
sirSmokealot skrev:Har någon haft problem med att kicken slår tillbaka på KTM 660 från 04?
Jag tycker att den är löjligt lätt att kicka, och har ännu inte haft några problem med att den slår tillbaka...
Frågar på grund av att jag ännu inte har skaffat riktiga stövlar, så jag kickar med vanliga kängor...
Kicken är på vänster sida på 660 osso... tycker det känns helt naturligt...Spaced skrev:Japanare, ha. försök att kicka en husa 650därkicken sitter på vänster sida..... nu prova när ni väger lite över 60 kilo.. där har ni teknik![]()
sirSmokealot skrev:Kicken är på vänster sida på 660 osso... tycker det känns helt naturligt...
Inga problem, och lättstartad är den som fan! - om man inte har gjort nåt dumt själv, som att sura till den eller nåt sånt...
hehe... 110 pannorSpaced skrev:Får man fråga din vikt??
Micke-cbr600 skrev:Som tidigare talare, ja har en duke med lc4 motor. Hittar fan inge klick nånstans. Smaskar till på kicken o han tvärsmäller ! Är man bränd eller ?
Inga kängor här heller.
Glad amatör.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |