MickeZX7R
Posör
Vilket skit asså..
Javisst, alltså det är ju en separat laddare som underhållsladdar batteriet när kabeln är ansluten.- En laddare till motorvärmaren? Är det någon gör alltså?
- Nej, min är en coupé. Den där varianten gäller nyare sedaner tror jag.Sitter det inte ett lås bakom typ dörrhandtaget? Alltså en del som du plockar loss.
Släng in en sten genom zidorutan baVilket skit asså
Har du testat........Borra...- Nej, min är en coupé. Den där varianten gäller nyare sedaner tror jag.
Varför skulle det bara vara sedaner som har reservlås gömt i handtaget?- Nej, min är en coupé. Den där varianten gäller nyare sedaner tror jag.
Haha, här kommer forumets ungdomssynder fram. ?Det går inte att öppna genom att sticka in en dubbelvikt plastremsa via dörrkarmen? En sån man har runt lastpallar. De brukar gå att styra bra inne i bilen om man har ändarna utanför.
Ska man ta i ordentligt finns ju proffsprylar:Haha, här kommer forumets ungdomssynder fram. ?
Haha, här kommer forumets ungdomssynder fram. ?
Fiskelina och strypögla fungerade hyfsat på tiden bilar hade en "knopp" vid b-stolpen...Nej, jag tror inte han får upp någon dörr med ett plastband. Snarare något annat som kom fram...
Teckna en assistansförsäkring o vänta trovärdig tid(veckor) o ring o säg att du inte får upp bilen- Nej, min är en coupé. Den där varianten gäller nyare sedaner tror jag.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|