Baksätet i kombin är därtill fällbart. Är du helt historielös?Jag hade, extra kilon till trots, nog klarat att klättra in. Givet att det inte var en sedan såklart?
View attachment 483121
Satan vilken vacker trunk.
Baksätet i kombin är därtill fällbart. Är du helt historielös?Jag hade, extra kilon till trots, nog klarat att klättra in. Givet att det inte var en sedan såklart?
View attachment 483121
Satan vilken vacker trunk.
Är du säker på att hon inte registrerar? Hon kanske taktiserar?Bara tre gånger, så det räknas inte. När jag pratar med min fru måste jag säga emot minst ett dussin gånger innan hon registrerar att jag inte håller med
Jag är inte så gammal + att min familj körde Saab.Baksätet i kombin är därtill fällbart. Är du helt historielös?
Då är du ganska gammal, saab finns ju inte ens längre.....Jag är inte så gammal + att min familj körde Saab.
Mystiskt, för jag mötte en Saab senast i förmiddags. Den kanske inte visste om att den inte fanns?Då är du ganska gammal, saab finns ju inte ens längre.....
Hur kom du in i bilen?Bilbatteriet tar inte laddning, men kablade igång bilen så jag kunde flytta fram den 1 m från garageporten, så nu blev det premiärturen på CBR:en till jobbet i morse
- Bärgaren åkte hem och öppnade dörr och motorhuv.Hur kom du in i bilen?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Vilken volvokombi, eller vilken kombi öht, har inte fällbart baksäte? Volvo klantade sig på några sedaner men bättrade sig fr o m 850. Saab har väl alltid varit fiffiga.Jag är inte så gammal + att min familj körde Saab.
Jag har övervägt tanken, men taktik är inte hennes forteÄr du säker på att hon inte registrerar? Hon kanske taktiserar?
Jag aktar mig som ögat att nämna något för min 9-3, vad skulle hända om man råkade säga "SAAB finns ju inte längre" när man slöcruisar nerför E4 i 160? Kanske bäst att köra i skinnstället hädanefter ifall den plötsligt vaporerar till intet i en puff av logik.Mystiskt, för jag mötte en Saab senast i förmiddags. Den kanske inte visste om att den inte fanns?
Du förlorar oavsett.Jag har övervägt tanken, men taktik är inte hennes forte
Utförlig återkoppling!- Bärgaren åkte hem och öppnade dörr och motorhuv.
- Ja det var liksom inte mer än så : )Utförlig återkoppling!
Hur gjorde han då?- Ja det var liksom inte mer än så : )
- Det vet jag inte eftersom jag var på jobbet.Hur gjorde han då?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|