Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Det är töntigt att köra MC !!!
Gamla stofiler har inte fattat det.
Jag fattar, men skiter i det ...
För helv!
Regel nr 1 i kexlära är att ha hoj! Då kan det inte vara töntigt!
Det är töntigt att köra MC !!!
Gamla stofiler har inte fattat det.
Jag fattar, men skiter i det ...
Som vadå, Facebook? "åh, la ut en statusuppdatering, måste kolla likes.." eller sitta och spela någon form av spel framför dator, konsol.. eller fika. Och shoppa..
Ja, ers skäggighet. Det är sannolikt helt rätt det du skriver. Fyfan va skiten går utför på 10-15år...
Ordet "livsnjutare" kommer på tanke när jag läser detta, e ja rätt ute?
Som vadå, Facebook? "åh, la ut en statusuppdatering, måste kolla likes.." eller sitta och spela någon form av spel framför dator, konsol.. eller fika. Och shoppa..
Ja, ers skäggighet. Det är sannolikt helt rätt det du skriver. Fyfan va skiten går utför på 10-15år...
ha haa,bra skrivet!!!Han kanske inte få nåt annat?Samma här,äldre dam med mck pengar,då få jag vilken hoj som helst....vissa gubbar måste ju impa unga damer!
20 och 2 inlösta hojar så är man en stor del av ekvationen...
Tennis kanske?
men som nu i natt när jag va på race, de finns hyffsat unga streetrace team, hälften av publiken är under 25 likväll va dem 5 andra mc förararna tjocka 40+are ?!
Jag känner fler 2xåringar med turbo bmw än hoj trots att min gamla 20k gixxer piska skiten ur deras 50++k och massa jobb bilar
jobb bostad och råd köper jag inte.
en sketen hantverkare har 20k+ efter skatt i stockholm vid 24 års ålder, bostäder finns för 5k månaden utan att ligga i en brinnande förort, en str3 som är iaf hyffsat vass första hoj kostar knappa tusingen att helförsäkra.
körkortet är iof en riktig pain in the ass med all jävla krypkörning och alla kurser och riktigt svår att klara under 10k vilket är ett stort steg
körkortet är iof en riktig pain in the ass med all jävla krypkörning och alla kurser och riktigt svår att klara under 10k vilket är ett stort steg
kids lägger sina pengar på saker som Macbook Air istället. Helt tokigt enligt mig.
Men Einstein, självklart är jag inte emot datorer. Givet att jag postat på SH sedan 2003 så skulle man kunna dra slutsatsen att jag t.o.m. har en själv.Haha, jo fan, det är riktigt idiotiskt, med en dator kan man ju inte söka jobb eller utbildningar, utbilda sig på/med eller göra nånting annat vettigt som man kan med en MC (som kostar minst det dubbla, plus kostar som en macbook i försäkring per år... och så var det övningskörning, uppkörning, säkerhetskläder, handskar, stövlar och hjälm...)
Visst, allt handlar om prioriteringar och folk gör ibland knasiga sådana, men att prioritera en dator framför MC och allt däromkring är verkligen inget galet beslut.
Tyvärr är ju MC idag inget annat än ren (och dyr) lyx.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|