IO
IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Finns det nån tabell på hastighetsöverträdelse/antal månader indraget körkort?
Blev av med lappen ikväll (i bil)... för andra gången innanför prövotid. Tar snart rekort i att ta körkort. Åkte dit på 139 på 90 väg, precis på gränsen till att bli åtal. Förra gången var det 149 på motorväg och fick då bara en månad efter att ha skrivit ett fint brev om att jag var tvungen att ha kortet i jobbet.
Fan, ska bara gå och lägga mig, kanske försöker någon högre makt berätta att jag inte ska framföra motordrivna fordon. Vad gör dom ute så här dags egentligen, klockan var ju halv 10 för bövelen!![jomenvisst :6surkart :6surkart](/img/smilies/icon_rythm.gif)
Blev av med lappen ikväll (i bil)... för andra gången innanför prövotid. Tar snart rekort i att ta körkort. Åkte dit på 139 på 90 väg, precis på gränsen till att bli åtal. Förra gången var det 149 på motorväg och fick då bara en månad efter att ha skrivit ett fint brev om att jag var tvungen att ha kortet i jobbet.
Fan, ska bara gå och lägga mig, kanske försöker någon högre makt berätta att jag inte ska framföra motordrivna fordon. Vad gör dom ute så här dags egentligen, klockan var ju halv 10 för bövelen!
![jomenvisst :6surkart :6surkart](/img/smilies/icon_rythm.gif)