1 kort på tjejens tattuering
2 var det inte du som skrev i white trasch tråden
3 jag vill också åka till thailand
4 ja jag e tattuerad här o där på kroppen
4 igen revben men framför allt ryggrad gör tok ont!
4 åter igen kvinnor har mer underhudsfett o klarar sig rätt mycket bättre än vi gliniga pojkar
5: jag gillar dig! skön som fan!1: Hon har ju inte gjort den än juh
2: Mycket möjligt, jag kör ju själv hoj och är tatuerad= white trash
3: Bara åka, i december blev det billigare än februari konstigt nog.
4: Jävla white trash
4: Kan tro det, jag skulle bara göra det om jag var under narkos eller jävligt full
4: Hon har inte så mycket underhudsfett men hon är jävligt stryktålig så hon klarar det säkerligen bättre än de flesta killar.
Jätte mycket sanning
Det är bra att veta, fast hon vet ju att det bara är white trash's som kör sporthojar också. Så en tatuering gör ju varken till eller från egentligen.
9: det ser bättre ut när vi pratar om underhudsfett det vill säga vi inte får vara lipsillar
Sant, de tjocka små liven är nog inte tuffare än vad vi är
Nursey, jag säger absolut inte emot dig alls. Men grejjen är den att det var svårt att få tid till sittning, hon har väntat en bra stund redan. Så du har säkert rätt i det du säger
Men å andra sidan, hon kan ju alltid fylla i den om ett par år, tanken är att den ska gå att bygga vidare på om en stund ändå.
Nu är hon mest orolig hur den kommer se ut efter att hon har varit på tjocken. Själv är jag mest orolig över att hon skulle bli på tjocken
smallsocks, minst två katter! Därför har jag 3= jätte white-trash
Gör henne på tjocken innan hon blir 30 då så hon har större chans att återfå symmetrin på blomman ..och då menar jag faktiskt tatueringen
Efter 30 kommer hon få en sladdrig väggklättrare till blomma hehehe..bara skojar. Hoppas hon blir nöjd och glad hur ni än gör
Sant, de tjocka små liven
Nu är hon mest orolig hur den kommer se ut efter att hon har varit på tjocken. Själv är jag mest orolig över att hon skulle bli på tjocken = jätte white-trash
Nu är den gjord:
Nu är den gjord:
Nu är den gjord:
Nu är den gjord:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |