Hur lång tid innan påställning går igenom?

Angående "De andra punkterna får du väl öva på i framtiden, känns som du har en del att göra där..." vet jag inte riktigt vad du menar men det är säkert något jättebra :)

Det måste ju vara att ge snuten fingret samtidigt som du petar ner en kugg och drar på slangen. Naturligtvis stående så du kan "moona" :arsele samtidigt. :D:yoparty

Sådär, nu tog jag i stort sett samma risk vad gäller att kunna styrka påställning vid ev kontroll. Ingen möjlighet att skriva ut och kom ihåg att ställa på när jag var halvvägs till garaget.

Extrembeteende för tjycklingar.

Har inte läst alla inlägg men använder appen uteslutande, oftast varje vecka. Får alltid bekräftelse omedelbart efter omställning och kan kolla status efteråt via 'fordonsuppgifter'. Skulle man vara nojig torde en printscreen på mobiltelefonen vara fullgott. Har fått felmeddelande en gång de senaste 3 säsongerna men då visste jag om att påställningen inte gick igenom.

Last edited:
Du behöver inte ha med dig "Plastbiten" som visar vilka behörigheter du har angående att framföra motorfordon. Däremot ska du kunna legitimera dig, och de finns flera alternativ, pass är ett sånt, men det smidigaste är "Internationellt identitetskort". Det är stort som ett kreditkort och är godkänt som Legitimation
även vid resa inom EU.
Jag har använt det sen 10år tillbaka.
/KentW

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back