Hur lång tid tar det för en fläskläpp att avta?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi åkte skidor igår och tjejen tyckte att det var en bra idé att ge backen en dansk skalle, med läppen före...
Nu ser det ut som att jag har gett henne en omgång och det är ju inte så jävla skoj direkt, hon stannade hemma från jobbet idag...
Så, hur lång tid tar det? Det är värre idag än vad det var igår.
Imorgon åker vi till Norge på skidsemester, är de hårdare mot hustru-misshandlare där :confused:

Ps: Jag har försökt tagit en bild på henne och lägga upp här men det skulle bara sluta med att jag också fick en fläskläpp...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...och det blir inte mindre misstänkt för att hon stannar hemma från jobbet? :hihi

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
"Alltså jag lovar, jag stannade hemma för att det var så pinsamt att jag fick en fläskläpp av att åka skidor. Min partner har inte slagit mig. Promise."

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
man lägger is på en fläskläpp tills den försvunnit.

aldrig hört talas om nån som knallat runt flera dagar med en :rofl

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Notera att kyla endast fungerar när skadan är ny. Att till exempel lägga kyla på en fot du stukade igår lär ju hjälpa föga.

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vad ni än säger kommer det alltid finnas nån som tillägger "ingen rök utan eld"
så säg ingenting. Går inte att "vinna" sådant här tyvärr!!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
beror på hur stora läpparna är och idag har (ju) varannan tjej förstorat sina läppar enligt rådande modeideal.

så upp med bilder så kan vi bedöma bättre...

edit: din avatarbild kan också ge intryck av att du har haft med ett finger i spelet :hihi

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Säg till alla att hon har gjort en läppförstoring (Silikon läppar/läpp)
Kanske lite konstigt om det bara är på en läpp iofs:3freak

Be henne att sminka sig mörk runt ena ögat oxå & ta en sväng på stan.
Snacka om blickar du kommer få!:hihi

Merovingian

Guest
Dee_cati skrev:
Nu ser det ut som att jag har gett henne en omgång och det är ju inte så jävla skoj direkt, hon stannade hemma från jobbet idag...

edit: din avatarbild kan också ge intryck av att du har haft med ett finger i spelet :hihi

Det är fantastiskt hur tanken dyker upp per automatik.
"Anna/Helga/Svenskt klyschnamn har gjort illa sig i ansiktet, det är säkert hennes pojkvän/familj som vart på'na!"

När jag var cirkus nio år tog jag en vacuumpump för vinflaskor, satte mot hakan och pumpade utav bara helvete. Slutade med att hela hakan blev blå och röd.
När jag med förälder vallades runt som rutinen går, stötte vi in två av farsans oförfinade byggpolare jag aldrig haft mycket till övers för.
Den första ropar "Men vafan, har farsan gett dig på käften!? Hähähä!"
När vi något senare möter den andra, är det första han säger "Fan vad du ser ut, har farsan vart på rej?! Heee-heee-hee-he!"

Pikant att förklara att "Nej, jag har pumpat sönder hakan alldeles själv"

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hon gick omkring med en kylklamp på läppen en stund igår kväll och det hjälpte föga. Idag är läppen märkbart större samt hårdare än igår.
Till råga på allt så fick hon även en bula på näsryggen och ett jack under ögat, så det är väl bara en tidsfråga innan kvinnojouren knackar på dörren :näsblod

Jag ska åka iväg och handla inför skidresan men jag tror hon får stanna hemma, för min egen säkerhet...

Edit/ Så det är med andra ord bara att vänta? Det finns inget mirakelmedel för fläskläppar, ingen gammal boxare som har något tips?

Last edited:

Merovingian

Guest
[YOUTUBE-ID]iT2hfG3WbT8&feature=channel_page[/YOUTUBE-ID]
Back to topic.

Faktiskt så får du gärna rapportera hur det framskrider.
Om(snarare när) man själv råkar ut för det kan det vara kalas att ha ett hum om hur lång konvalescenstid man kan räkna med.

Last edited:

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Z750 -04
Missade att en polare rivit upp golvet i ett rum, drutta omkull och drog fejjan i bjälklaget, fick bland annat en duktig fläskläpp. Tog ca tio dagar innan den var helt borta. :huvet

Dominator-Rocks

Guest
Åååh jag som som gick in i tråden med ett stort :) då jag trodde det ar du som hade fått dig en snyting, besviken jag blev :(

Den har nog lagt sig tills i morgon, det var jävligt länge sedan jag fick stryk nu men det brukar väll inte ta mer en ett par dagar iaf.. :va

Edit: Har ramlat i trappen ursäkten använts för många gr :7peta skidbacken var någe nytt, men det blir dyrt att sticka iväg på skidsemester varje gång man skall lappa till kärringen :hihi

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Edit: Har ramlat i trappen ursäkten använts för många gr :7peta skidbacken var någe nytt, men det blir dyrt att sticka iväg på skidsemester varje gång man skall lappa till kärringen :hihi

Dessutom var jag lite för tidig med att ge henne stryk, vi åker inte förrän imorgon :3freak

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa