Kronen
Medlem
jag måste säga att Crmen är inte så jävla förstor faktiskt. fast en lägre hade ju inte skadat va. men ändå. ¨
Edit: CRM är den högsta 125an
Lundgren skrev:2393851Ehh... Läsförmågan kass där uppe eller?
Jaja bagateller
Jaha jahg är 1.87 så nu har jag sagt det med
Kronen skrev:2393865jag måste säga att Crmen är inte så jävla förstor faktiskt. fast en lägre hade ju inte skadat va. men ändå. ¨
tmn med enduro fjädring är högre belastad. crmen sjunker 10 cm när jag sätter mig. (nej jag är inte fet)Kronen skrev:2393865jag måste säga att Crmen är inte så jävla förstor faktiskt. fast en lägre hade ju inte skadat va. men ändå. ¨
Iof e väll körskolans stäld på lägsta? kiljer ju 5 cm på högst å lägst iaf.Bärgren skrev:2393867Där uppe? Jaha, du tar pågarnas parti. Visst visst.
Nej. Körskolans CRM nådde jag enr med hela fötterna men det gör jag inte på KTMen. Då får jag stå på tå.
Nej men du bor fortfarande norr om migBärgren skrev:2393867Där uppe? Jaha, du tar pågarnas parti. Visst visst.
Nej. Körskolans CRM nådde jag enr med hela fötterna men det gör jag inte på KTMen. Då får jag stå på tå.
Beror ju lite på vad det är för olja i också, men det är ju framför allt fjädrarna iof. Jo som du säger, den var nog ställd i lägsta för att så många som möjligt skulle sitta "säkert" på den.prulle skrev:2393935tmn med enduro fjädring är högre belastad. crmen sjunker 10 cm när jag sätter mig. (nej jag är inte fet)
Iof e väll körskolans stäld på lägsta? kiljer ju 5 cm på högst å lägst iaf.
kieL skrev:2395811jag är 193. allstå mkt längre än både prulle o stoooffe
hur va det i skolan förresten ? själv började man 9, va där till 9,45 sen fick man gå. rätt skönt, varför kan det inte alltid va så ? :d
Lundgren skrev:2393851Ehh... Läsförmågan kass där uppe eller?
Jaja bagateller
Jaha jahg är 1.87 så nu har jag sagt det med
Klahr skrev:2401155190cm nästan lika lång iaf.. hehe
mm den första veckan är alltid as najjs. men är pirrig för uppkörningen på torsdag
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|