Hur löd ditt absolut konstigaste SMS

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
fick en massa konstiga sms på jobbmobilen..
nån tjej som skicka till en kompis...sen tog en arbetskamrat telefonen o skicka ett annat... tydligen i de första så ville hon äta middag med en tjejkompis. a-kamraten skrev typ.. fel nummer men varför kan inte vi äta?..
efter de fick jag tusen sms o sen börja hon ringa helvilt, massa inlägg i röstbrevlådan..
o nej.. har redan brutta o ville inte ens försöka :rolleyes:

alltså.. passa er från o kontakta människor ni inte känner :näsblod

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
För några år sedan fick jag flera skojiga sms under kanske en timmes tid från något nummer jag inte alls kände igen. Tre av dom gick såhär:

"Man comes home very late and very drunk. The wife says: "Ok, smart arse, explain the lipstick on your shirt!!" "Easy", he said. "I used my shirt to wipe my cock!"

"Vi på OB-fleur vill tacka dig för att du ställt upp med din kuk som modell för vår nya tampong, som varken syns eller känns..."

"Kommer du ihåg den där gången när vi åkte tåg? Då du stack ut huvudet genom rutan och jag stack ut röven och folk trodde vi var tvillingar?!"

Numret gick iaf till ett företag så jag ringde upp och fick prata med nån förvirrad stackare som tydligen trodde att han sms:at till sin kompis. Kompisen och jag hade samma mobilnummer sånär som på en siffra i början, men eftersom jag tyckte att det hela var ganska underhållande så fortsatte den här killen att skicka små roliga historier, med ojämna mellanrum, under ett par års tid till mig.

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
En kväll för några år sedan sms:ade jag fram och tillbaks med min fv, hon skrev på slutet (hon var hemma och skulle sova) , "Var är ni?"

Jag svarade "Baslär".....
:tummenupp

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
jag har oxå lyckats.. hihihiih
skickade till min syster på fyllan

"ger du upp nu? mvh (syrrans namn)"

och nä ingen fatta vad jag menade, inte ens jag..
hahaha

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
För ett par år sen var det en kille som hette Johan som ringde till mig och frågade efter Stefan. "Nää, här finns ingen Stefan" svarade jag.
Ett par timmar senare får jag följande SMS:

"Förlåt Stefan, jag ska aldrig göra dig illa igen. Jag älskar dig. Kram Johan"

Då blev jag lite ställd. Men jag svarade aldrig. Jag har en känsla av att jag spädde på känslorna lite genom att inte svara... :hihi

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jojoman här på sh är ju inte riktigt som man ska. Han skickade följande igår:

Jag är sexig

Edit: Hur definieras sexig?

Last edited:

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Kul att tråden har tagit fart. Ös på bara. Den där med "Det är lugnt" som blev "det är juni" (eller om det var juni) var ju så klockren!

:D

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
En gång när jag var lite berusad och somnade på en fest så tog en "kompis" min telefon och skickade en massa pinsamma sms till alla i telefonboken. Värst av allt var att han även skickade till min mamma. Som tur var dröjde det inte länge tills det var hans tur att somna och jag fick ta ut min hämnd, och hämnden är verkligen ljuv.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kom just på att jag fick massor av kontiga sms på Irland. Någon snubbe tyckte att han skulle prova och ändra en siffra från sitt eget nummer och då blev det mitt nummer. Han chansade vilt på att det skulle vara en tjej. Det kom en massa flirtiga och insinurande meddelanden och han trodde att han var assmart. Ibörjan var det kul men ganska snart blev han jobbig.

När han började med "gissa vem jag är"..så svarade jag "du är antagligen en apfull snubbe i början på 30års-åldern som är ute med sina polare efter jobbet o super skallen av sig och fick den brillianta idén att ragga på en främling via din telefon" ....Inget svar....ringde upp numret för att psyka honom lite..inget svar ;) OTIPPAT :rolleyes: sedan var det inte lika roligt att hålla på o messa längre för det upphörde. Tills ett par veckor senare när han tyckte det var kul igen..då var det jag som inte svarade :p

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
En kille skicka ett sms till sin tjejKOMPIS: "Vill du ha kul ikväll?" med T9s hjälp blev det "Vill du ha kuk ikväll?" Svar: "Visste inte att du också tänkte så" Så fick han borra och alla blev glada :tuttar

T9 Rules!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
3021727 En gång när jag var lite berusad och somnade på en fest så tog en "kompis" min telefon och skickade en massa pinsamma sms till alla i telefonboken. Värst av allt var att han även skickade till min mamma. Som tur var dröjde det inte länge tills det var hans tur att somna och jag fick ta ut min hämnd, och hämnden är verkligen ljuv.
och hämden var..?

själv fick jag ett skummt på midsommar natt...

Nina
07-06-07 02:36

Hahahahahahaha!:) Du är
fan helt sjuk i huvudet!
Hahahaha :) Jag såg
dig nästan nyss! Vi ses
sen :)

Såg dig nästan nyss..?

kan man verkligen säga så?:3freak

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Det roligaste sms'et i min inkorg kommer ifrån MrEmcom här på sporthoj.
Det skickades under en förmodligen blöt nyårsafton:

Jag: Tja, är du fuller än eller? Notera den enkla frågeställningen som enbart vill ha svar på en sak.

David: Ja jag är jaevligt dragen.. Jag älskar dig över allt annat på hela ot tråden...Jag svär. Jag ser fram imot att träffa dig på mc mässan puss från din älskling david.. Puss puss & kyss

Snacka om att man blev chockad men det är rätt roligt :D

Pronger

wheeeeeeelie
Gick med
6 Mar 2006
Hoj
Yamaha Supermotard 2005
En kille skicka ett sms till sin tjejKOMPIS: "Vill du ha kul ikväll?" med T9s hjälp blev det "Vill du ha kuk ikväll?" Svar: "Visste inte att du också tänkte så" Så fick han borra och alla blev glada :tuttar

T9 Rules!

original så kan det inte bli så, för sådana ord finns inte med.
Isdånafall måste han som äger telefonen lagt in kuk efteråt.

men kul var det :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3022296 Det roligaste sms'et i min inkorg kommer ifrån MrEmcom här på sporthoj.

Jag: Tja, är du fuller än eller? Notera den enkla frågeställningen som enbart vill ha svar på en sak.

David: Ja jag är jaevligt dragen.. Jag älskar dig över allt annat på hela ot tråden...Jag svär. Jag ser fram imot att träffa dig på mc mässan puss från din älskling david.. Puss puss & kyss

haha jo han va nog rätt dragen och icke sysselsatt för han ringde till mig och önska mig gott nytt år och tjata som fan om att jag inte hade kommigt till eskilstunna. Vilket tog mig runt 5 min att komma på vem det va :hihi

Konstigaste jag har fått är "jag är inte säker på min sexuella lägning, ring mig" från en polare som tydligen spela nån sorts sanning eller konsekvens och fått skicka det där till alla i sin telefonbok (ink föreldrar :rofl)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
3022296 Det roligaste sms'et i min inkorg kommer ifrån MrEmcom här på sporthoj.

:rofl :rofl

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende