Hur lindra abstinensen??

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
berggren_martin skrev:
Äh, vad då... har du moppe kan det va idé att redan nu förbereda för lätta hojkortet. Många här har nog sina bästa hojminnen från den tiden... sen är det inte långt kvar till tunga och tunga obegränsade.

Jo jag ska väll börja läsa teori på alvar snart...

Läser lite osv nu, min syrra ska snart ta bilkort o läser teori fför fullt nu, så jag kör lagligt och gör som man ksa för att lära mig det, tror amn har igen det sen när man ska börja övningsköra

övar en del på garagevänningar med, går rättsåbra nu...men... det blir nog anorlunda på en sporthoj mot en crossmoppe, men-men, man tränar ju iaf balandsen... Får försöka övertala pappa så vi kan köpa en lite tidigare så man kan öva lite på o kontrolera hojen...det är ju sjukt att man nite har nån tid på sig o övningsköra... borde det va, iaf ett halvår... som tur e fyller jag rätt tidigt, i mars, så jag kan ju åka dygnet runt ett tag o försöka ta det så snabbt som möjligt, för teorin skajag försöka skriva nån vecka efter jag fyllt...så får man va så pass väl förberädd så man klarar det, ska ligga i, kommer nog skita i dom flesta läxor o läsa teori, hehe :tummenupp

får hoppas att det går snabbt o smidigt, farsan ska öpa hoj med ås kan man åka på lite småresor.... en klasskamrat säger att han med ska ta det, men han snackar mycket....får se, skulle ju va kul o ha nån å åka med...

på min födelse dag så ska jag setill så att allt är förberätt så jag o farsan kan övningsköra lååååångt första dan...

för trafiken o hur man ska bete sig kommer nog inte va sådär hemskt svårt iom att man åkt mycket moppe inne i stan i rusningstrafik osv... hänger ju ed trafikryttmen... gäller bara att man gör allt rätt... men jag försöker så gott jag kan nu med....

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Conrad skrev:
Vad faen är det för "valfett" alla snackar om?? :confused:

Undrar jag med?

rätt som det är så är det nått ord som det känns som alla utan en själv vet vad det betyder, jobbigt...hur får alla reda på det? hehe...

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Går också och väntar på min hoj, men imorgon så är det dagen D , om inget konstigt händer. Har varit utan den i 5 veckor nu. :(
Min hoj hade en konstigt "rassel "ljud från motorn. Nu har de bytt kamkedja + ventilerna i främre cylindern. Allt går på garantin :tummenupp

Var uppe på Honda Center idag och då hölll de på att sätta ihop de sista delarna.

Så imorgon (snälla hojgudar) så skall jag få köra hoj igen.

:rock

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Pratade med verkstan idag. Nu *äntligen* har delarna skickats från Japan efter 6 veckor. Bara slangen gick på 3000;- :)skrämd), så det är jävligt tur att försäkringen täcker.

Men 3 papp för en slang, hur kan det vara möjligt??

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Önskar att jag kunde säga Äntligen jag med...
Ska och kolla på en ny till helgen ev.
Cale´s hoj.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...