Hur många är vi?

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Suzuki GSXR 600
Hur många är vi från skåne med omnejd på hoj? Jag tycker att jag möter en hel del på vägarna, så fram med er.Skriv gärna:tummenupp
 

JOLA75

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2007
Ort
Staffanstorp
Hoj
Kawasaki Z750 -08
För många!

Svälj gröten ffs!

Typiskt sådana kommentarer som vi Skåningar får höra till och från hela säsongen. Sen kommer "vintern" och vi får höra allt gnäll om dåligt väder och hur alla ska flytta till Skåne för att kunna köra mer MC. Inse att Skåne är härligt, speciellt våran dialekt:yoparty
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Typiskt sådana kommentarer som vi Skåningar får höra till och från hela säsongen. Sen kommer "vintern" och vi får höra allt gnäll om dåligt väder och hur alla ska flytta till Skåne för att kunna köra mer MC. Inse att Skåne är härligt, speciellt våran dialekt:yoparty

Skåne är en av Sveriges bästa delar!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Typiskt sådana kommentarer som vi Skåningar får höra till och från hela säsongen. Sen kommer "vintern" och vi får höra allt gnäll om dåligt väder och hur alla ska flytta till Skåne för att kunna köra mer MC. Inse att Skåne är härligt, speciellt våran dialekt:yoparty


det va en skåning som ringde på min hoj, han fick ställa samma fråga 10 ggr innan jag fatta va han sa:D fullständigt obegripligt språk skånskan:pannkyss
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
det va en skåning som ringde på min hoj, han fick ställa samma fråga 10 ggr innan jag fatta va han sa:D fullständigt obegripligt språk skånskan:pannkyss

Synd om dig som är så narrow minded så du bara förstår egna bygdens språk ...
Dricker du bara mjölk från vissa kor också? :D
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Synd om dig som är så narrow minded så du bara förstår egna bygdens språk ...
Dricker du bara mjölk från vissa kor också? :D


faktum kvarstår väl ändå:D sitter inte å ljuger direkt jag fattade inte vad han sa:huvet
 

Micha

No one fights the naked guy
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 560smr -06
haha.. gjorde lumpen där nere, åkte alltid på skit för man gjorde fel. hajade ju inte vad befälen gapa om! :huvet
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Ett par stycken är vi allt.

Vilket är tur så resten av den svenska befolkningen kan få träffa lite redigt folk.:arsele
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
mej skåning, hej hej:hej
 

tjille

Guest
Ska faktiskt bli skönt att komma hem till Göteborg lite i sommar och köra i lite upp- och nerförsbackar...
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top