Hur många åker Yamaha DT!?

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
jag har också skaffat dt:) som jag ska lacka om och ev så blir det sm av den :yoparty
Va i fan... Du har en qvarna WR och du köper en DT?? Skar den och och du orkade inte lämna in cyllen för nicasil behandling??
Citat från filmen "Full Metal Jacket"
Gunnery Sergeant Hartman: What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?


OBS!!: Inget person angrepp bara undrar varför :)
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2709065 Va i fan... Du har en qvarna WR och du köper en DT?? Skar den och och du orkade inte lämna in cyllen för nicasil behandling??
Citat från filmen "Full Metal Jacket"
Gunnery Sergeant Hartman: What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?


OBS!!: Inget person angrepp bara undrar varför :)
Han kanske vill ha något att köra sönder. DT:n var nog inte så speciellt dyr. ;)
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Nån som vet exakt vad de03 betyder?... kan det va som nämnt en tyskmodell?:gnissla
MVH

Från 91-97 heter dem 4BL och från 99- heter dem de03 verkar det som, det står för vilken typ det är. Vad förkortningen står för vet jag ej. Men den finns där för att man ska kunna hålla reda på årsmodellerna antar jag.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
2711055 Från 91-97 heter dem 4BL och från 99- heter dem de03 verkar det som, det står för vilken typ det är. Vad förkortningen står för vet jag ej. Men den finns där för att man ska kunna hålla reda på årsmodellerna antar jag.
YAMAHA DT125R 4BL
heter min, det är en -98

jag såg på nån däcksida att man var tvungen att veta vilken betäkning man hade, så det kanske har nått med hjulen att göra... ingen aning
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
YAMAHA DT125R 4BL
heter min, det är en -98

jag såg på nån däcksida att man var tvungen att veta vilken betäkning man hade, så det kanske har nått med hjulen att göra... ingen aning

ok, på den sidan jag kollade stod inget om 98orna:gnissla
 

ThorskeN

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Skramlaha DT125R
Min DTR-89, skoj att åka. Hann åka 1 vecka när jag tog kortet sen skar skiten för andra gången. Sämsta köpet i mitt liv menmen.
 

Bifogat

  • IMAG0417 kopiera.jpg
    IMAG0417 kopiera.jpg
    121.8 KB · Visningar: 57

kricken

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Ktm exc 250,660-06
Va i fan... Du har en qvarna WR och du köper en DT?? Skar den och och du orkade inte lämna in cyllen för nicasil behandling??
Citat från filmen "Full Metal Jacket"
Gunnery Sergeant Hartman: What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?


OBS!!: Inget person angrepp bara undrar varför :)

men jag har kvar wr:en och tdr:en och nu har ja köpt en dt :p som jag håller på att fixa nu.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top