Hur många fler NOOBS blir vi 2004?

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Har hoj, nummer samt gått licenskurs och ska köra 2 tävlingar 2004, SViesta och Gelleråsen.

Don Quixote skrev:
Målet är att ta tillräckligt med poäng för att kunna klassa upp sig. Det kanske är att sikta för högt, men där ligger ribban.

Brukar oftast ta tillfället i akt och hacka ner på ZX6r-förare men nu var det trevligt att läsa om någon som inte bara "ska ha kul å komma i mål" utan har ett seriöst mål med säsongen. :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
spyan skrev:
eftre hästskon kommer en vänster sen en höger(ny asfalterad)där tryckte ja på för mycke å framhjuler kasar i väg!d "DE SOM INTE DÖDA HÄRDAR" .........
Hadde varit kul om du hadde de på film !
Jag stod efter start/mål rakan, men vi täckte i stortsätt hela banan, så snacka med GSX1100R(Micke S)... han har (om du har tur) kvar materialet ;)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Strandelin skrev:
Brukar oftast ta tillfället i akt och hacka ner på ZX6r-förare men nu var det trevligt att läsa om någon som inte bara "ska ha kul å komma i mål" utan har ett seriöst mål med säsongen. :tummenupp

Låter bra! :)
Här ska rejsas skjortan av fjolliga R6-piloter! ;)
Gamla Kawa-6an funkar fint! Och den är snygg - det är väl ändå det viktigaste! Ska nog lägga mig nu! Rabbadabb!

// Småfullis DQ

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Jag tänkte oss försöka vara med i några B-race iallfall, men jag funderar på om det finns nån senaste tid för att lösa licensen? Kan man bara hoppa på i Juli om man känner för det? Skall alltså inte vara med i nån serie, utan endast köra enskilda tävlingar.
Kan tyvärr bli så att jag är utomlands hela sommaren, och då blir det inte så mycket kört i vilket fall

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Psychobiker skrev:
Jag tänkte oss försöka vara med i några B-race iallfall, men jag funderar på om det finns nån senaste tid för att lösa licensen? Kan man bara hoppa på i Juli om man känner för det? ...

Nej, det finns ingen senste tid för att lösa ut säsongslicensen men eftersom den gäller för ett kalenderår är det ingen vits med att vänta med att lösa ut den. Räkna med att det kan ta två till tre veckor att få plastbrickan hemskickad från det att du betalat. Om du inte hinner få plastbrickan gäller ett kvitto på inbetalningen som licens.

Beroende på hur mycket man ska träna och tävla kan man komma billigare undan med amatörlicens och/eller engångslicenser. Prislista finns här .

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GUL skrev:
Det enda orosmolnet är att min teamkollega, bussdelägare och mentor tyvärr missar nästa års säsong.

Sorry :( Men jag ska göra vad jag kan för att kunna köra ngt räjs nästa år iallafall. Förhoppningsvis ligger BikeWeek bra till i tiden för mig. Ditt vill jag igen :tummenupp
Och Hyllinges KM är ju oxså en med på min "måsten" lista.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
GUL skrev:
...då jävlar! Skall jag också försöka mig på några race. Saknar dock licens men skall skaffa så fort det finns möjlighet till det. En gammal men ack så kompetent GSX750R står och väntar så det blir till att köra Rookie 1000. Det enda orosmolnet är att min teamkollega, bussdelägare och mentor tyvärr missar nästa års säsong.
Men det finns väl alltid någon ensamstående radhusägare :banana med (för) många leksaker som fyller ut hålet i bussen.

Man tackar för erbjudandet :tummenupp det ska bli skoj :banana

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...