Hur många forummedlemmar krävs det för att byta ett oljefilter?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Lustigt att det ska gå ända till sida 2 innan nån nämner invandrarna?

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Plus 15 man som ägnar ett sjuttiotal inlägg åt att debattera om man kan använda oljefilter från Biltema eller ej...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hörde ni inte vad jag sa? sluta skriva inlägg :mad: jag bannar alla! kanske..

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Den mer intressanta frågan måste väll vara hur Ghostrider byter Olje-/Lubrikations-/Smörjfilter?

Han är väll så benhård att han doppar ett använt ciggfilter i lite motorolja och kallar det för oljefilter! Eller så har han något annat SuPeR-filter! :yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Den mer intressanta frågan måste väll vara hur Ghostrider byter Olje-/Lubrikations-/Smörjfilter?

Han är väll så benhård att han doppar ett använt ciggfilter i lite motorolja och kallar det för oljefilter! Eller så har han något annat SuPeR-filter! :yoparty

Vad jag vet så kör han på biltema filter. Ghost edition då såklart. Bara det bästa till mammas gosse :D

Bensinen handlar han på lidl. Också special. Direktimporterad från tyska autobahn mackerna.

elles

Blådåre
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
.
app app.:mattias
Glömde att 11 personer frågar : LIGGA?:tuttar
Om en tjej råkar svara i tråden ..

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08

Jag har ett svart "ghostriderfanclublubricationsfilter" på min.. ska ge lite mer effekt. :banana

Froven

Fan vad kurvor det är överallt !!
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
R6 02
Bah, skitsajt. Det går ju inte att citera första inlägget.

För övrigt sammanfattar det SH mycket väl.

Det var bättre B.C...........................

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Bah, skitsajt. Det går ju inte att citera första inlägget.

För övrigt sammanfattar det SH mycket väl.

Det var bättre B.C...........................

Det går om man vill ;)

carlo skrev:
1 för att byta oljefiltret och posta att det blivit utbytt.

14 som delar liknande erfarenheter av att byta oljefilter och ger förslag på hur oljefilter skulle kunna bytas på andra sätt.

7 som varnar för farorna med att byta oljefilter.

10 som pekar på stavfel och grammatiska fel i tråden om hur man byter oljefilter.

5 som anmärker på språkpoliserna.

3 språkpoliser som hackar tillbaka på de som anmärkte på språkpoliserna.

6 som argumenterar om det heter ”olje filter” eller ”oljefilter” och ytterligare 6 som idiotförklarar de 6 första.

2 yrkesmän som arbetat i oljefiltersindustrin och menar att den korrekta benämningen är ”lubrikationsfilter”.

15 besserwissers som hävdar med bestämdhet att de också arbetat med oljefilter och att ”smörjfilter” är det korrekta uttrycket.

19 som postar att det här forumet inte behandlar byte av oljefilter och ber moderatorn flytta tråden till ett oljefiltersforum.

11 som försvarar att tråden är på detta forum därför att vi alla använder oss av oljefilter och att det därför är en relevant diskussion.

36 som debatterar vilken utbytesmetod som är bäst, var man köper de bästa oljefilterna, vilket oljefiltersmärke som är bäst och vilket som är sämst.

7 som postar länkar till siter där man kan se olika typer av oljefilter som påpekar att det finns en sökfunktion på forumet och att man kan hitta svaret om man använder den, för ämnet har varit uppe förut.

4 som postar inlägg om att länkarna inte fungerade och själva postar rätt länkar.

3 som från ovanstående länkar med relevant innehåll för de som behöver ytterligare länkar om oljefilter.

13 som citerar inlägg med hela innehållet inklusive alla föregående signaturers inlägg och skriver ”Jag håller med…”.

5 som PM:ar sina närmaste kompisar och ondgör sig över trådens utveckling.

4 som skriver ”Hade vi inte den här diskussionen uppe i en annan tråd nyss?”.

2 som länkar till den föregående diskussionen om att byta oljefilter.

13 som skriver ”Gör en Googlesökning på byte av oljefilter innan ni postar inlägg om hur man byter oljefilter!”.

1 forummedlem som efter 6 månader hittar tråden på sidan 126, postar ett inlägg och startar om alltihop igen.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vad jag vet så kör han på biltema filter. Ghost edition då såklart. Bara det bästa till mammas gosse :D

Bensinen handlar han på lidl. Också special. Direktimporterad från tyska autobahn mackerna.
I de nya filmerna har han ett svart ställ med loggorna på hans sponsorer, Biltema och Lidl såklart!:hihi
Jag har ett svart "ghostriderfanclublubricationsfilter" på min.. ska ge lite mer effekt. :banana

jag har hört att om man även slickar på det så blir man odödlig dIrEkT!!1!!2

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...