fyyy ajjabajjaMr EmCom skrev:jag var oxo ute igår, jävla va skoj det va. det känndes som hon gick i 200![]()
men 80 känns rätt fort utan hjälm...
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
jag har syndat. jag körde moppen min ner till verkstan som ska fixa den innan hon säljs.
fyyy ajjabajjaMr EmCom skrev:jag var oxo ute igår, jävla va skoj det va. det känndes som hon gick i 200![]()
men 80 känns rätt fort utan hjälm...
-Rosen- skrev:fyyy ajjabajja![]()
![]()
jag har syndat. jag körde moppen min ner till verkstan som ska fixa den innan hon säljs.
noez, nu vet alla min mörka hemlighetstoooffe skrev:moPpEfUcKo !!!!!11!111!!
-Rosen- skrev:noez, nu vet alla min mörka hemlighet![]()
dodgear alla kulor ala matrix style. skickar en handgranat i ett brev hem till stoooffestoooffe skrev:gaaaH köTtAtTaCk !!1!!!!!!!!!!!!![]()
-Rosen- skrev:dodgear alla kulor ala matrix style. skickar en handgranat i ett brev hem till stoooffe![]()
noez du kommer att spränga ica där vi hämtar ut våra brev.stoooffe skrev:WAAAAAAAAAAA brevbomb WAAAAAAAAAAAAAAA!! :köpafrimärkeochskickatillbaxsmiley
-Rosen- skrev:noez du kommer att spränga ica där vi hämtar ut våra brev.
Snowman89 skrev:jag har kört hela vintern, fast nu väntar man på våren så man får ut och prova köra lite enduro med min exc 250 med 300cc![]()
förlåtPadde skrev:Stoffe o Rosen![]()
Skärp er.
Grattis stoffe!![]()
Rift skrev:woho har själv tagit mig två rundor nuvill bara höra om det är någon fler än jag som trottsat gruset och snön och vart ute och kört? vägarna var fina men vart ändå lite nervös då och då när det helt plötsligt var snö på vägen
hare gött och snön är på gång bort,,
hoppas jag
-Rosen- skrev:förlåt![]()
btw padde jag vet var du bor(eller inte)
![]()
jag ska sluta spamma nu.
en till btw, jag vill bli mod. kan inte jag få ta ugglas plats han är väl aldrig här ändå![]()
![]()
jag vågar inte, jag har hört att han äter små barn och sparkar på hundarPadde skrev:Hör med svensken, du kjan gärna ta hans plats för mig. Minns inte när jag såg hans senaste redigering av något.
Padde skrev:Stoffe o Rosen![]()
Skärp er.
Grattis stoffe!![]()
-Rosen- skrev:en till btw, jag vill bli mod. kan inte jag få ta ugglas plats han är väl aldrig här ändå![]()
![]()
Ljunghusen skrev:Sorry det behövs inga fler.. ni är ju så duktiga så inget behövs göras
p.s jag håller koll och modererar endel i smyg
Rift skrev:woho har själv tagit mig två rundor nuvill bara höra om det är någon fler än jag som trottsat gruset och snön och vart ute och kört? vägarna var fina men vart ändå lite nervös då och då när det helt plötsligt var snö på vägen
hare gött och snön är på gång bort,,
hoppas jag
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |