Haha bara hornen som fattas Jaa dra ihop den !! Går det bra med ditt lilla projekt då?
Har något perverst sug efter att ta en vända på julaftons morgon. Varför vet jag inte.
Och så den ständiga kommentaren i hissen "är det inte kallt att åka mc nu?" haha ja det e underbart...
Självklart! Kom precis in från en vända, SATAN vad kallt det blir om händerna.
Jag ska vara ute hela dagen imorgon hade jag tänkt, någon som vet något bra tips om hur jag kan hålla värmen i tassarna?
Vid +3 är det lite svårt att hålla värme i tassarna hela vägen och det drar lite kallt om ansiktet inne i hjälmen, men det är det värt
Varje dag från kl 08.00 -17.00 är så illa tvungen Men vintersulorna är på (där baksulan redan börjar sjunga på sista versen)handtagsvärmarna brinner för fullt och styrmuffarna är ovärderliga om man ska köra med tunnare sommarhandskar (slipper ta av sig vid varje ställe för att skriva i blocket)
Och så den ständiga kommentaren i hissen "är det inte kallt att åka mc nu?" haha ja det e underbart...
Tunna latexhandskar is da shit!
...och få inga konstiga idéer nu...
Ta på dig dem under dina racehandskar så ska du se att du slipper frysa.
Now, kanske blir svårt att få fatt på ett par ifall du ska ut om ett par timmar. Kanske diskhandskar? Grejen är att det ska vara vindtätt iaf.
Om du provar, säg hur det gick
Hämtade ut ett par vind/vattentäta arbetshandskar på jobbet som funkar utmärkt till att åka hoj i enda nackdelen är att dom inte har några skydd för mc åkning!Now, kanske blir svårt att få fatt på ett par ifall du ska ut om ett par timmar. Kanske diskhandskar? Grejen är att det ska vara vindtätt iaf.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|