Läser du ens vad folk skriver? Flera i tråden anser ju att testerna INTE är seriösa.
"Det blir så himla mycket svårare att läsa när man inte kan läsa" - Annie Lööf
Trådskaparen syftade på Motorrad-forumet och det gjorde nog även Gerry.
? Läs meningen jag citerar igen. Vad har den med forumet att göra?
Håller tyvärr med. Alldeles för ofta göms kritiska omdömen bland överdriven optimism och förtäckt reklam. Kanske skulle det vara lättare att acceptera om texterna i sig var mer medryckande och underhållande.Aldrig läst, kommer troligen aldrig att läsa, men det beror nog mer på att jag tycker de flesta hojtidningar är löjligt okritiska i sina tester, hälften av innehållet är PR för olika produkter, och dessutom är de opersonligt skrivna = tråkiga att läsa.
Sannerligen. Den var helt suverän. Men det var ganska länge sedan.Engelska Performance Bikes var också bra en gång i tiden...
Håller tyvärr med. Alldeles för ofta göms kritiska omdömen bland överdriven optimism och förtäckt reklam.
Det bästa exemplet på sunda kritiska omdömen och idealisk opartiskhet hittar vi ju istället i vår egen bakgård.
Jag tänker på sh-trådarna: "vilken hoj ska jag köpa?". Ah... tänk om tidningarna med sina professionella tyckare hade kunnat lära sig! Då hade det istället sett ut så här:
I det här testet ställer vi fem supersportar mot varandra. Men vi tog även med oss våra egna streetfighters. Faktum är att vi tycker det är så jävla dumt att köra supersport på gata att vi sket i det och tog oss en tur på våra egna istället. Så testvinnaren i supersportsegmentet blev ingen av dem, utan istället oavgjort mellan BMW S1000R och Suzuki GSX-S1000.
Jag tror jag kan sätta på henne när som helst. Inte för jag delar hennes politik, gillar inte hennes läspning, tycker inte ens om rödhåriga men hon är helt jävla oemotståndlig. Jag tror hon behöver stryk, av mig.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|