bullen skrev:räcker bensinen väldigt snålt el??..
man kommer väl någon stans
Som de flesta skriver, man kommer runt 8-10 mil och ytterligare nån mil
på det som reserven rymmer. Man gör ju inga längre turer på en motard.
bullen skrev:räcker bensinen väldigt snålt el??..
man kommer väl någon stans
McGee skrev:vaddå inga långa turer.. åkte 60 mil för två helger sen på min.. åsså blev det 15mil grusbus i söndags med den.. och i helgen blir det garanterat mycke mer!!!![]()
Cybernisse skrev:Vet inte hur det är löst på ktm:s hojar, men på Qvarnan är det en slang mellan båda sidorna och en kran på vardera. De e för att det skall ligga lika mycket soppa i båda sidorna..
McGee skrev:vaddå inga långa turer.. åkte 60 mil för två helger sen på min.. åsså blev det 15mil grusbus i söndags med den.. och i helgen blir det garanterat mycke mer!!!![]()
bagerah skrev:ni drar väl upp tankmunstycket ur tanken oxå? hade en polare som hade detta problemet när han var färsk på sin hoj. pumpen stänger ju av när den "känner av" att det är fullt, så för å få full tank får man lyfta ur munstycket precis till kanten och fylla försiktigt den sista biten...
detta kanske e på tok för enkel lösning och jag menar inte att idiotförklara någon, men man "förlorar" ganska mycket soppa på den biten som handtaget sticker ned i tanken.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |