Martin.
Ny medlem
Ska försöka komma igenom besiktningen, så jag kommer minst få åka dit - med lite tur får man även åka hem!
Förra året tog jag hojen på släpet till Bilprovningen för att slippa frysa, så i år slipper jag det. Jag börjar fundera på att byta till skoter, så kan man åka även när det regnar blåser och för att kunna förlänga säsongen lite. Det ligger en Kymco Grand Dink 250 ute på Blocket för 11.500kr, vad tror någon om en sån? Själv är jag bara skeptisk mot de små hjulen, förutom att man bli bannad från "Sporthoj.com" p g a valet av hoj. Jag ligger nog redan på gränsen med min cb 400 och GP125...Ska försöka komma igenom besiktningen, så jag kommer minst få åka dit - med lite tur får man även åka hem!
Förra året tog jag hojen på släpet till Bilprovningen för att slippa frysa, så i år slipper jag det. Jag börjar fundera på att byta till skoter, så kan man åka även när det regnar blåser och för att kunna förlänga säsongen lite. Det ligger en Kymco Grand Dink 250 ute på Blocket för 11.500kr, vad tror någon om en sån? Själv är jag bara skeptisk mot de små hjulen, förutom att man bli bannad från "Sporthoj.com" p g a valet av hoj. Jag ligger nog redan på gränsen med min cb 400 och GP125...
Ingen risk att du blir bannad eftersom självaste Swedie här hade en scooter några månader och sen är det säkert ett okänt antal här som har en "gay-pulka" i garaget någonstans. Kör på baraFörra året tog jag hojen på släpet till Bilprovningen för att slippa frysa, så i år slipper jag det. Jag börjar fundera på att byta till skoter, så kan man åka även när det regnar blåser och för att kunna förlänga säsongen lite. Det ligger en Kymco Grand Dink 250 ute på Blocket för 11.500kr, vad tror någon om en sån? Själv är jag bara skeptisk mot de små hjulen, förutom att man bli bannad från "Sporthoj.com" p g a valet av hoj. Jag ligger nog redan på gränsen med min cb 400 och GP125...
Förra året tog jag hojen på släpet till Bilprovningen för att slippa frysa, så i år slipper jag det. Jag börjar fundera på att byta till skoter, så kan man åka även när det regnar blåser och för att kunna förlänga säsongen lite. Det ligger en Kymco Grand Dink 250 ute på Blocket för 11.500kr, vad tror någon om en sån? Själv är jag bara skeptisk mot de små hjulen, förutom att man bli bannad från "Sporthoj.com" p g a valet av hoj. Jag ligger nog redan på gränsen med min cb 400 och GP125...
Väderprognosen 5-7 maj i Stockholm: mellan 2 och 4 grader, regn med risk för snö. I maj...
Eftersom den globala uppvärmningen verkar ha stannat av kanske man borde satsa på en BMW C1, synd att de är så ovanliga. Den verkar inte ha slagit riktigt, trots att den borde vara idealisk i vårt klimat.
Kärleken är en mc med tak
Arbetarbladet – lokaltidning i Gästrikland och Nordupplandwww.arbetarbladet.se
Kul! Jag har faktiskt bara sett en sån en enda gång, och den stod parkerad på en parkeringsplats. Aldrig sett nån rulla. De som finns idag måste ju vara veteranklassade allihop?Jag köpte en sån för en vecka sedan, inget fartvidunder direkt, men jag blir ändå glad varje gång jag sätter mig i den och kör den, en kombination av det säregna utseendet och dom speciella köregenskaper den får då den har så hög tyngdpunkt och små hjul
Kul! Jag har faktiskt bara sett en sån en enda gång, och den stod parkerad på en parkeringsplats. Aldrig sett nån rulla. De som finns idag måste ju vara veteranklassade allihop?
Nästa vecka ska det bli 20 plusgrader och sol om man kan lita på SMHI, i Stockholmstrakten i alla fall. Då kan man ge sig ut, även vi som inte har handtagsvärmare, kåpor och underställ. Eller dubbdäck.Eftersom det snöar för fullt ute så skall helgen ägnas åt MC-körning i form av avrostningar lö+sö ute på en nära belägen gammal flygbas. Och eftersom min egen hoj fått körförbud pga utebliven besiktning (dålig planering+fullbokade tider) så får jag ta dotterns F800S.
Var det med Triumph-klubben? hade tänkt haka på, men tar det en annan gång. Liten tur blir det nog ändå.En lite tur blir det...
Det skulle vart en utflykt till Mc-Collection med lite folk men de tycker det är för kallt...
Rätt, men det blir inte Tidö slott utan något annat slott har vi tänkt oss.Var det med Triumph-klubben? hade tänkt haka på, men tar det en annan gång. Liten tur blir det nog ändå.
Idag vart det en liten tur till Kranglan.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|